Goede 12 weken echo!!!

Oooooo haha grappig dat we tegelijk zijn!

Je hebt je 12 weken echo dus met 11 weken gehad? Nou wij ook hoor. Volgende week hebben wij de combinatietest gepland staan. Dit is hetzelfde als prenataal onderzoek volgens mij.

Soms twijfel ik wel een beetje aan de keuze die we gemaakt hebben. Waarom doen jullie het onderzoek als ik vragen mag?

x-vlinder

ps met 10 weken kun je echt al veel zien hoor!

Hallo Wonderenbestaan,

Ik heb me net ingelogd als nieuwe aanstaande mamma en heb afgelopen dinsdag een goede 12 weken echo gehad. Ook een pak van mijn hart na 1 jaar geleden een miskraam te hebben gehad. Ik kon nu ook helemaal nog niet genieten van mijn zwangerschap, bang dat het weer mis zou gaan. Maar gelukkig, ziet het er nu goed uit en kan ik genieten!

Die eerste 3 maanden zijn zo belangrijk ...

Morgen ga ik voor een nekplooimeting (down syndroom). Ik heb wat extra onderzoeken omdat ik 36 ben.

Groetjes Esther

Ik begrijp dat er dus best veel van jullie een nekplooimeting laten doen. Nou ik heb ook even getwijfeld maar dat kwam eigenlijk door reacties van andere. Mijn vriend en ik hebben het er van te voren uitvoerig over gehad en we waren er van overtuigd dat we dat wilde laten doen. Toen ik mijn beslissing uitsprak kreeg ik best veel negatieve reacties maar wij blijven er toch bij. Omdat het bij ons lang geduurd heeft en mijn vriend zeer slecht zaad heeft is hij er altijd al een beetje nerveus over of dat het dan wel goed zit. Ik voel me gewoon bevoorrecht dat het tegenwoordig allemaal kan dus wij laten het ook uitvoeren

wonderenbestaan

Terug
Bovenaan