Goede 20 weken echo en toch afscheid nemen van een droom

Ik kan wel voorstellen dat je verdrietig was, omdat je dit graag had gewild.

Maar waar ik me aan stoor is de opmerking van mama 37, Hoezo wil iedereen diep in zijn hart van beide een???? Sorry, maar van jongs af aan heb ik altijd gezegd dat ik er graag van hetzelfde geslacht wilde hebben. Geen voorkeur voor jongen of meisje. Nu ben ik de trotse mama van 2 zonen! En ik mis geen meidenspullen in huis (Want die heb ik zelf al genoeg) Mijn kids zijn dol op elkaar (zit 3 jaar tussen) spelen samen, en maken lol.

2 meiden had ik ook leuk gevonden, die samen lekker met de barbies aan het spelen zijn.

Maar wat zo leuk is, is dat ik bij vriendinnen zie die eindelijk bijv. hun langverwachte dochter hebben (even in jullie geval omdat een meisje de wens was) dat die dochters werkelijk waar niets meisjesachtigs hebben! Ravotten, willen skeelers en knikkers etc.

Dus je maakt je een voorstelling wat je leuk zou vinden, maar in de praktijk zal je het pas zien hoe het gaat en is. En dan zeg ik uit de grond van mijn hart: Dat ik het allerbelangrijkste vind dat ik 2 gezonde kinderen heb mogen krijgen!!
 
Terug
Bovenaan