goede babyfoon

A

Anoniem

Guest
Hallo

Als één van de laatst aan te schaffen dingen voor de baby-uitzet is voor mij de babyfoon met DECT.
Ik las op een consumentensite dat de Alecto (DBX88) en de Philips SCD 499 redelijk goed scoren. Ook is er inmiddels een nieuwe serie van Philips uit die tevens als speeldoosje en nachtlampje met sterretjes kan dienen.

Wie weet wat een goede babyfoon is (dus zonder ruis en goed hoorbaar e.d)

Hoi Tanja,

Wij hebben de babyfoon cadeau gekregen toen we de babykamer hadden gekocht bij Babysuperstore in Tilburg.

Het is een kei goeie zonder ruis, zelfs het getik van de klok in de babykamer is kei goed te horen en ook de ademhaling van mijn zoontje, maar die is nu kapot dankzij mijn zoontje (hij is bijna 2) hij heeft hem een paar keer laten vallen en het kabeltje is stuk.

Ik ben nu 10 wk en 3 dg zwanger van ons tweede kindje en wil het graag weer gebruiken omdat ie echt goed is,daarom wil ik hem laten repareren ofzo.

De merk van onze babyfoon is Care.

Ik raad het je aan om die te kopen.

Groetjes mama van Emir en 10 wk 3 dg zwanger van ons 2e wondertje

Hoi, wij hebben de babyfoon van alecto, echt supergoed. Welk type-nummer weet ik niet maar is echt heeeeel erg goed te horen, als je m dicht genoeg bij zet zelfs ademhaling.

Succes

Hoi,
Zeker de Alecto nemen. Hebben wij ook en die werkt echt fantastisch. Die heeft een digitaal signaal ipv over radiogolven (daarbij krijg je vaak storing/andere kinderen uit de buurt te horen/gepiep etc). Hij werkt ook overal, want wij nemen hem altijd mee op vakantie en tot nu toe doet hij het op elke locatie perfect. Wij hebben de Alecto 88.
Ivy
Ps: hij is wel prijzig, maar kijk op Marktplaats, naderhand kun je hem perfect verkopen

Hallo

Wij hebben ook de Alecto dbx 88. Het is een supergoeie babyfoon. Geen storing, geen ruis. Met lampjes, liedjes en je kan de gevoeligheid instellen dus ook al staat ie niet dichtbij het wiegje, dan nog kan je de ademhaling horen van je kindje.

Wij hebben 'm online gekocht bij www.goedkopen.nl .
Volgens de site www.vergelijk.nl is ie daar het goedkoopst. Ik zag zojuist dat dit nu nog steeds het geval is en dat ie nu zelfs in de anbieding is (geldig tot 31 mei 2007) voor € 71,95

Groetjes Bianca

hoi hoi

wij hebben ook de alecto 88.nog niet in gebruik,omdat onze uk nog niet is geboren,maar van veel mensen gehoord dat dat de beste is.
als je hem niet via internet wil bestellen,kun je hem volgens mij het beste kopen bij bcc. daar kost ie iets van 85 euro standaard(is dus geen aanbiedingsprijs).
wij hebben hem daar ook gekocht. hij was laatst bij de v&d voor hetzelfde bedrag in de aanbieding,maar bij bcc kost ie dus altijd zo goedkoop.

groetjes marjolein(39,2wk zwanger)

Hoi,

ook onze uk is er nog niet (ben 36 weken en 2 dagen zwanger), maar wij hebben de Aventi van Philips gekocht. We hebben 'm wel al uitgeprobeerd en hij lijkt het erg goed te doen. Ik vond 'm wel prijzig (€ 149,-), maar wij hebben 'm destijds met 20% korting bij de prenatal gekocht.

Succes met het maken van je keuze.

Gr's Diana

digitale signalen ipv radiogolven is dus het verschil tussen dect en niet dect. Er zijn diverse merken die dect babyfoons verkopen. Wij hebben nu ook voor een dect gekozen omdat onze vorige via radiogolven erg stoorde met de draadloze netwerken in de buurt. Wij hebben nu de babyfoon van prenatal en die doet het prima. Leuk om te weten is dat prenatal bij aankoop van een dect babyfoon de mogelijkheid geeft deze 2 weken thuis te testen, als het dan toch stoort kun je hem terugbrengen. Dus gewoon even uittesten op de babykamer zou ik zeggen. Die actie geld voor alle merken die prenatal verkoopt geloof ik.

Terug
Bovenaan