goede babyfoon

Ik keek net nav de tip over goedkopen.nl naar de Alecto 88 en zie dat er nog 2 Alecto's zijn, ook digitaal maar goedkoper. Weten jullie het verschil?
De verzendkosten zijn trouwens 100 euro!!!! Dat is toch vreemd of niet?

gr.Ing

Ben ik nog even. Ik zie net dat Neckermann de Alecto 85 verkoopt voor 71. Het enige verschil is dat er geen lcd scherm op zit. Wie heeft deze ook of kan mij vertellen wat ik ga missen als ik het lcd scherm niet heb maar alle andere functies wel?

We hebben er namelijk 2 nodig omdat onze frummel 2 dagen per week naar oppasoma gaat en die wil een goede babyfoon.

lfs ing

Hoi allemaal,
Ik heb het even nagekeken en ik heb de alecto DBX-85. Dit zal denk ik de goedkopere versie zijn omdat ik m heb gekregen, maar hij doet het als een tierelier. Alles is heel goed te horen en een terug praat functie. Geen LCD scherm, maar wat moet je nou met al die extra dingen?
Het gaat er toch om dat je je kindje goed kan horen, en inderdaad is ook de sensitiviteit in te stellen.

Succes, ik vind het zeker een aanrader deze babyfoon, heb ook even een andere niet-dect gehad, dat was mooi kl*te, hoorde van andere kinderen de teletubbies....duh! Hahah!!

Wij hebben ook een alecto en bevalt zeer goed. De microfoon is ook handig. Kan je in de woonkamer aanwijzigingen aan je hubby als hij bezig is met de beeb of weer iets niet kan vinden hihi

gr
Marielle

Die terugpraatfunctie vind ik zelf ook heel handig, de prenatalbabyfoon heeft deze idd ook.

Bedankt voor alle tips.

Ik denk dat ik uiteindelijk voor de alecto 88 of 85 zal gaan. Zag inderdaad ook bij Prenatal de nieuwst Philips Aventi, maar vond dit met zo ´n 140 euro wat aan de dure kant.

Terug
Bovenaan