Goede bh grote borsten

Hoi Meiden

Heeft iemand nog een goede tip voor een stevige BH? Ik draag m'n eigen nog steeds, met beugel, want die zitten toch nog t stevigst...

Ik heb er 2 gekocht die beloofden veel ondersteuning te bieden, maar van zulke rekbare stof zijn gemaakt dat ik net zo goed geen bh aan kan doen. Omdat ik flinke borsten heb en ze na m'n zwangerschap liever niet ergens onder m'n navel terug wil vinden ben ik dus op zoek naar n goede...
 
Ik ga altijd naar de hunkemoller toe, ik heb gisteren nog nieuwe gekocht, ik dacht dat ze neit groter zouden worden, maar helaas, en ik heb al genoeg, hahaha, nu nog groter. Maar daar kunnen ze je adviseren, ik vertelde dat ik met beugel wilde en kwam ik uit op mn eigen die ik al droeg alleen cupmaat groter.

Succes!
 
ik heb bij prenatal nieuwe gehaald.
zijn wel al voeding bh's maar zitten heel stevig. en ze zien er ook nog leuk uit vind ik.
is alleen wel zonder beugel, want dat doet nu pijn bij mij.
 
ohhh zo herkenbaar..... Ik heb ook zo'n moeite een goede en stevige bh te vinden. Bij de 'gewone' gaat bijna alles tot cup E of F echt irritant hé? Bij mij gaan mijn gewone bh's nu ook echt minder mooi zitten, ik draag altijd Marlies Dekkers en ben een tijdje geleden weer naar een winkel van haar geweest om te kijken voor een goede zwangerschaps/voedings bh. Het gaat bij haar dus ook maar tot F, en dat zat toen goed maar ja.... alles gaat waarschijnlijk / zeker weten groter worden en dan is dat ook te klein! Ik kwam op de site van Anita een bh tegen die brede banden had, een beugel en voorgevormd is (mooi onder een t-shirt!) Hopelijk zit deze lekker. Van de gewone Anita mee groei bh's heb ik een tijdje geleden één van gekocht, maar je kan dan net zo goed niets aan doen! het geeft idd niet voldoende steun!
Mocht ik nog iets vinden wat iets zou kunnen zijn, laat ik het je weten! je kan in ieder geval even op de site van anita.com kijken. Wie weet zit er iets voor je tussen?
Succes
 
Hoi Meiden,

Ha ik ben dus niet de enige met dit probleem...

Ik ga ook meestal naar Hunkemoller, ze hebben daar een fijne beugelBH die niet zo vreselijk duur is... Ik kocht eerder ook wel de Marlies Dekkers, of van Felina hadden ze ook wel fijne, maar moet eerlijk zeggen dat die me nu, met 2 kids, minder werken, duurder huis een beetje te duur zijn...:)

Ik ga even bij dfe site van Anita kijken en anders idd maar mn gewone BH, maar dan een maatje groter..
 
Ik heb net ook nog even op de anita site gekeken, en die bh die ik bedoel staat er dus niet op..... wij waren laatst bij babypark, en daar heb ik die bh gezien. Wie weet de moeite waard om te kijken in die winkels (staan niet op de site!) Deze was ook aardig aan de prijs rond de €75,00 maar dan heb je ook wat!
Groetjes
 
heej! Hier nog zo een met van die heerlijk (not!) gegroeide borsten..ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat het ergste vind van de hele zwangerschap.. heb normaal al niet weinig en nu zit ik op een 80f. (Zal na de bevalling wel naar g gaan).. Ik heb beide zwangerschappen hetzelfde probleem gehad en nu weer.. ik draag gewoon beugelbh's (felina, freya, anita) en dus geen meegroei of voedingsbhs..) Bij speciaalzaken en op internet heb je vaak aanbiedingen van de goede (en grote) maten, heb laatst twee nieuwe van anita gekocht voor 25 euro. wrs draag ik net na de bevalling wel voed bh's (anita heeft er wat MET beugel!) en dan weer snel mn oude (kan ik mn borst wel uitwurmen bij het voeden haha). Maar zonder beugel..No way! (tijdens mn eerste zwschap bestond nog de fabel dat een beugelbh slecht zou zijn voor je melkklieren eic..gelukkig is dat nu niet meer zo, als ie maar goed past!)
Succes met zoeken! liefs, mvtwee
 
Terug
Bovenaan