goede ideeen???

Hoi meiden,

Ik heb een probleem, ik ben er maandag achter gekomen dat ik in verwachting ben van ons 2e kindje. Ik wil dit pas aan iedereen gaan vertellen als de eerste echo goed is en ik 10 weken ben. Nu heb ik alleen morgen een vrijgezellenfeest van een hele goede vriendin van mij en volgende week vrijdag gaat ze trouwen. Nu ben ik direct gestopt met roken en drink ik natuurlijk niet meer nu ik weet dat ik in verwachting ben. Ik kan niet tegen die meiden zeggen dat ik "gewoon" niet drink, want ik ben altijd wel in voor een borreltje. Ik ben er ook bang voor dat ze er niet intrappen als ik zeg dat ik aan de peniciline ben.

Hebben jullie goede ideeën?

Groetjes marieke

tja das idd lastig................
misschien wel gewoon een borrel in je hand?..maar gewoon geen slokjes van nemen???
dus geen aandacht op vestigen?..terloops gewoon ergens je drankje neerzetten..Als mensen vragen heee? waar is jouw borrel..zeg je gewoon ...ooo die staat nog op die andere tafel..zal hem zo ff halen..lust wel wat lekkers..
zoiets?????
vooral niet moeilijk over doen.....en met een halfvol glas rondlopen!

gr marjolijn!

ja dat is wel een goeie ja en als je een beetje gek kan doen zonder alcohol dan loop je af en toe een beetje zo te zwieren met je glas dat je wat drinken verliest. En een glas mag af en toe wel als je zwanger ben dus nippen kan geen kwaad voora niet voor de 6 weken.

Liefs
Gaby

hallo

ik ben 1 april uitgerekend.
ik heb alleen vreselijk veel pijn in mijn buik
gister naar de docter geweest die stuurde me gelijk door naar de gynocoloog.
der is een kans dat het buiten mijn baarmoeder groeit.
ik ben daar heel verdrietig   om

safri

Hoi meiden,

@safri, he meid wat vervelend voor je, hoop dat het meevalt. Wanneer weer je meer?

@allen, gister vrijgezellenfeest gehad. Ik heb geprobeerd om net te doen of ik dronk, maar ze hadden wel wat door. Normaal als ik even lekker weg ben met de meiden neem ik lekker een borrel en rook een sigaretje en nu rookte ik zo goed als niet. Het begon er al mee dat we een workshop cocktail shaken deden en ik maakte natuurlijk alcohol vrije cocktails. Nu vrijdag de bruiloft. Ik blijf het gewoon ontkennen, zeker tot na de eerste echo. Bedankt voor jullie tips.

Groetjes Marieke

hoi

ik ben nu 6 weken zwanger
van de eerste
maar ik ben erg onzeker is dat normaal?
ben bang om het kwijt te raken
alles spookt door mijn hoofd
hoe gaan we de opvang doen redde we het allemaal wel
ben ik nog wel zwanger.
kortom ik ben gewoon een beetje bang
en vraag me af of meerdere mensen hier last van hebben.

safri

Terug
Bovenaan