goede ideeen???

Lijkt me heel gewoon hoor!!!...Tis je eerste kindje! toch logisch dat er allerlei vragen door je hoofd spoken..

Het is ons derde kindje, maar ook dan vraag je je af ...zit het er nog wel? en komt alles goed?.. Kijk ik maak  me geen zorgen over hoe en wat...en de opvang enzo..dat is voor ons bekend terrein..

Maar je hebt nog een maand of 8 ....om alles te regelen en je in te lezen over hoe en wat!
KOmt   allemaal echt wel goed hoor...Veel lezen en kletsen op het forum..
En geloof me als het kindje eenmaal geboren is dan wordt de moeder in jou geboren!! zo zie ik dat tenminste...
Je kunt gewoon afgaan op je gevoel!!  

lekker genieten en hopen dat alles goed blijft gaan!
Geldt voor ons allemaal hoor meiden!!

doegiess

ja onzeker zijn is heel normaal, ik heb het nu minder qua zwangerschap (ik herken kwalen) voor de rest hoef ik niets te regelen ik hoop dat ik deze keer verlof kan opnemen was bij de eerste niet (ik werk thuis in ons bedrijf) ik ben toen na 2 weken alweer begonnen met mijn zoon in de box ernaast, ook qua kamer enzo hoef ik deze keer niets te regelen das eigenlijk wel relax maar aan de andere kant beetje saai haha

Hoi,
Ik ben nu zwanger van de derde en ook ik ben nog onzeker. Ik heb regelmatig een zeurderig gevoel rechts in m'n onderbuik, niet echt pijn maar het zeurt een beetje. Ik weet ook niet meer of ik dit de vorige keren ook had. raar dat je dat dan weer zo snel vergeet. Maar het is inderdaad heel normaal dat je onzeker bent.
Groetjes Lucielle

Terug
Bovenaan