Goede voornemens 2010

Hoi,

Hebben jullie nog goede voornemens voor 2010 en houd je je er normaal ook aan!
Ik heb er zelf al een paar;

-eerder opstaan s'ochtends
-meer sporten
-meer tijd vrijmaken voor mezelf en mijn man! (schiet er nog al eens bij in)

Gr MJ

Natuurlijk, vol goede voornemens:
* minimaal 5 kilo afvallen :)
* wekelijks zwemmen
* eindelijk eens beginnen met het boek dat ik wil schrijven
* vooral veel genieten van mijn 4 kids.....
Nog meer goede voornemens??

-Ofcourse afvallen...wanneer niet?
-Meer 'scheid' te hebben aan alles en iedereen om me heen...eerst eens aan mezelf denken en dan pas aan een ander, klinkt onaardig, maar ben echt iemand die het een ander het hof maakt, maar ondertussen vergeet ik mezelf...
-Me wat minder aantrekken van wat iedereen om me heen allemaal vind...mijn eigen mening weer eens op nummer 1 zetten.
-Weer vaker naar Care (theater A'dam) gaan, waren voor de kids kwamen 'Vrienden van Care', maar ja, kids komen en tijd voor jezelf en partner verdwijnt zo'n beetje.
-En tot slot weer af en toe toegeven aan mijn inmiddels uitgestorven schoenen-opsessie!

Gr.Roos.
-

Euh...

* werk zoeken wat ik wél leuk vind
* Of eindelijk eens mijn bedrijfje gaan opstarten wat ik al heel lang wil
* Net als afgelopen jaar me niet druk maken om alles en iedereen. Go with the flow werkte dit jaar heerlijk ontspannen
* vaker met manlief avondje uit
* sporten hahahaha

Mijn goede voornemens;

- zo een 10 kilo afvallen voor de zomer
- mijn eetkamertafel en salontafel schuren en beitsen
- meer sporten
En vaker iets leuks doen met manlief,

Zo te zien, komen de meeste 'mama' voornemens wel overeen, hihi

Liefs Marina

Nou dat zijn er heel wat,,haha

@roos; dat eerst aan jezelf denken ben ik net aan begonnen kon niet meer wachten tot 2010, iedereen tevreden stellen gaat idd niet, misschien krijg ik dan ook wat minder vaak de deksel op mn neus!!
@maurilla, go girl, laat maar weten als je weer op moet, kunnen we allemaal voor je duimen!

En zo te lezen kunnen we allemaal wel een romantische avond met manlief gebruiken!!haha

Gr MJ

Terug
Bovenaan