Goede voornemens 2010

Nou gooit hij mijn bericht weer weg!!
Wat had ik nou ook weer precies geschreven??

@Roos; dat eerst aan je zelf denken daar ben ik net mee begonnen, je kunt niet iedereen tevreden houden idd en misschien krijg ik dan ook wat minder vaak de deksel op mijn neus!
@maurilla;go girl, laat maar weten als je weer op moet dan kunnen we allemaal voor je duimen (en van de weg afblijven,,Whaha)

En zo te zien kunnen we allemaal wel een romatische avond met manlief gebruiken;-);-)

Gr MJ

De loterij winnen zodat ik thuis bij Myrthe kan blijven!!!! Of vrijwilligerswerk kan doen....

hoihoi,

dat wordt de loterij delen hoor irene, want ik was ook al van plan die te winnen hahaha (net als vorig jaar en het jaar daarvoor hihihi), maar zal wel blijven werken denk ik.

ik heb niet zo heel veel goede voornemens. er hoeft gelukkig niets af en we hebben net prachtig huis gekocht. maar wat meer tijd voor mezelf zou geen kwaad kunnen. wil wel weer wat vaker kan stappen lekker gezellig met vriendinnen. ben toevallig 2 weken geleden heerlijk een avondje wezen swingen met een hele goed vriendin en dat beviel eigenlijk prima.

succes iedereen met de voornemens en natuurlijk alvast de beste wensen voor iedereen (op hyves heb ik een fotokaart geplaats met met wensen voor iedereen)

groetjes linda

Ook hier eerder opstaan 's morgens. Nu wordt dat regelmatig na 8 uur met de kinderen voor de tv. Vind ik eigenlijk niets

Ook wil ik weer meer ondernemen met de kinderen. Kom momenteel bijna niet meer buiten.

En proberen te onthouden om mensen te vragen naar ...(wat dan ook dat ze me vertellen), verjaardagen niet vergeten e.d.

mijn goede voornemen is:

er weer zo'n top jaar van maken, als dit jaar!
(natuurlijk hebben we dit jaar wel t een en ander aan tegen slagen gehad, maar we wisten ons er altijd door heen te werken.)
en met nathalia, en de baby op komst gaat ons dat echt wel lukken!

en nog een goede voornemen:
echt elke week wassen en strijken.
zodat het die week daarna niet zo veel is hihihi.

liefs, do

@ Do.... ja dat is ook een goeie over dat strijken.... Iedere week was opvouwen en strijken. IPV wachten totdat schoonmoeder weer eens langs komt....

Goede voornemens 2010.....................

- meer tijd met de kinderen doorbrengen
- en dus wat vaker de boel de boel laten
- wat vaker nee zeggen als ze me weer eens vragen om extra te werken
- verder gaan met afvallen

@ Do, met het vouwen en strijken ben ik een tijdje terug mee begonnen en ik moet zeggen dat is best te doen. Het lijkt nu niet zo veel meer, hahaha

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan