Goede voornemens overboord?

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ik vroeg me af of jullie, nu je kindjes hebt, toch dingen doet die je je stellig had voorgenomen niet te doen?

Zoals bijvoorbeeld; Tv laten kijken "om maar even rust te hebben" of zoet beleg op brood, om die boterham er maar in te krijgen oid?

Jacoline.

Oei, ik blijk een volstrekt andere moeder te zijn dan ik ooit voor mogelijk had gehouden.

Ik dacht dat ik m'n kindje wel een tijdje kon laten huilen zonder het zielig te vinden
Ik dacht dat ik hem kon dwingen alles te eten
Ik dacht de TV de hele dag uit te laten en dan om 17.00 uur een keertje aan
Ik dacht in het algemeen harder te zijn

Maar wat blijkt:
Mijn hart bezwijkt van medelijden als Thomas huilt
Ik kijk vooral wat Thomas lekker vind als als hij iets niet lust dan krijgt ie wat anders
De TV gaat vaak 's morgens al even aan
Ik hou heel erg veel van ons kereltje en ben een "weke" moeder

Ida

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-09-2007 19:28:29'));

Oei, ik blijk een volstrekt andere moeder te zijn dan ik ooit voor mogelijk had gehouden.

Ik dacht dat ik m'n kindje wel een tijdje kon laten huilen zonder het zielig te vinden
Ik dacht dat ik hem kon dwingen alles te eten
Ik dacht de TV de hele dag uit te laten en dan om 17.00 uur een keertje aan
Ik dacht in het algemeen harder te zijn

Maar wat blijkt:
Mijn hart bezwijkt van medelijden als Thomas huilt
Ik kijk vooral wat Thomas lekker vind als als hij iets niet lust dan krijgt ie wat anders
De TV gaat vaak 's morgens al even aan
Ik hou heel erg veel van ons kereltje en ben een "weke" moeder

Ida

En dat is zoals een goede moeder hoort te zijn!
Sil

Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het veel   zwaarder vind dan verwacht. Ik dacht dat Thomas zo aan zou schuiven zeg maar, maar ons leven is enorm veranderd en alles draait om je kindje en helemaal blij ben ik daar toch ook weer niet mee. Het wringt een beetje. Snap je wat ik bedoel? Daar kelder de lieve goeie moeder weer

Terug
Bovenaan