Goede voornemens??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!!

Wie van jullie heeft er goede voornemens voor 2008?
Ben heel benieuwd!!
Ik zelf niet echt eigenlijk, wel dat ik ga proberen om meer positieve aandacht voor de kids te hebben, en tijd voor ze vrij te maken.
Nu is het vaak toch van mama moet nog even dit of dat..Kennen jullie wel..
Maar ik wil meer de huishoudelijke taken gaan doen als ze er niet zijn!

Verder sport ik inmiddels al, en drink en rook toch al niet, dus dat hoeft niet te veranderen..haha
Groet Rina.

Ha Ha. Ik heb eigenlijk ook geen voornemens....sorry. Nou ja. Dat alles goed blijft gaan dan, maar dat wil je altijd volgens mij.
Gestopt met roken was ik vorig jaar al. Zwanger worden is ook gelukt, drink bijna nooit meer. Bah, wat zijn we eigenlijk braaf!

Wel fijne feestdagen!
Groetjes Lynn

Hoi hoi,

Nou, ik heb wel het voornemen om flink af te vallen.
Ik ben in de afgelopen jaren heel wat kilootjes aangekomen en ik merk nu toch wel dat ik er echt schoongenoeg van begin te krijgen. Zeker als je zoveel moet sjouwen met zo'n kleintje beginnen de gewrichten soms te protesteren.
Ik heb nu van de huisarts een doorverwijzing gekregen om naar een dietiste te kunnen. Dus ik laat 2008 een keerpunt worden in mijn leven. Nu was 2007 dat natuurlijk al voor ons  door de komst van Sven maar 2008 is dan echt voor mijzelf een keerpunt.
Ik hoop dat het gaat lukken.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Mijn goede voornemen is ieder jaar om geen goede voornemens te hebben. Ik heb mijn voornemens gewoon het hele jaar door.

Groetjes, Marisa

hoi,
Altijd goed om goede voornemens te hebben toch? Mijn voornemens zijn 8 kilo afvallen en alle lampen in ons huis te vervangen door spaarlampen.
Liefs,
Stanneke

Goed voornemen dit jaar.... afvallen (het liefst 10 kilo) en manlief heeft ook dit goede voornemen.
Verder veel liefde en aandacht geven aan mensen waar je het ook van krijgt en mensen die afgelopen jaar niet lief tegen ons zijn geweest gewoon niet meer bellen en/of zien !

Terug
Bovenaan