Goede voornemens??

Hoi,

mijn goede voornemen is om meer naar mezelf te luisteren en me minder aan te trekken wat anderen van me vinden en ik wil proberen om dingen iets genuanceerder over te brengen omdat ik soms nogal een scherpe tong kan hebben en mensen daardoor onbedoeld kan kwetsen. Ik vind het voornemen van een voorgangster om de mensen die niets van zich laten horen links te laten liggen ook een voornemen waar ik wat mee wil gaan doen.

Groetjes van Marloes

Hoi. Ik ga proberen om wat meer de boel de boel te laten.. Ik ben een planner, en moet dat echt een beetje laten varen merk ik.. Met 2 kleine kinderen is het makkelijker om iedere dag maar te zien hoe het gaat lopen ipv van te voren van alles te bedenken en dan te balen als een stekker als het niet is gelukt (daa.. tuurlijk lukt het niet..).

Verder ga ik verder met het genieten van mijn 2 kleine mannetjes, en mijn grote mannetje haha..
Veel geluk, gezondheid, en liefde voor iedereen in het nieuwe jaar!!!!!!!!!!
Gr. Anne-Marie

Hoi Rina,..

jouw goede voornemens zijn ook een beetje de mijne.   ik heb ook zo de neiging om tussen de kinderen door nog even het hele huis aan kant te brengen ( even strijken met de baby op bed-   de oudste met een boekje op de bank en dan snel even stofzuigen- baby speelt in de box,... ik stof snel alles af) bla bla je kent het wel
achteraf dood zonde van de tijd want als ze slapen gaat het EN veel sneller en met hun spelen is eigenlijk veel leuker, poetsen van onder tot boven kan nog lang genoeg   als ze t huis uit zijn. Ik kan er alleen slecht tegen als t een rommel is dan irriteert alles me, als de kinderen vervelend zijn in een opgeruimd huis kan ik er veel beter tegen dan wanneer het een rommel is.

hopelijk lukt het ons!!

ga janneke

haai,

Ik heb nooit gerookt, nooit gedronken dus wat dat betreft heb ik geen goede voornemens, heb nog wel 5 kilo teveel aan m,n kont hangen die probeer ik er af te krijgen en wat ik hier al eerder zag staan als de kids wakker zijn meer met hun bezig zijn als dan met het huishouden, en als hun hun eigen ding doen en meryem slaapt dan kan ik het huis alsnog aan kant maken, maar ik ben echt een schoonmaak freak, elke dag moet er gestofzuigd worden er mag geen kruimeltje liggen want dan komt die weer tevoorschijn en ga zo door,  moet een beetje van mijn dwangmatige schoonmaaktik af, haha

groetjes Bianca

Goede voornemens...wat klinkt dat serieus!

Ik wil in het komende jaar wel van al die extra kilo's ( 20 ) af,maar daarvoor moet ik eerst stoppen met bv.En dat zal het komende jaar toch wel gaan gebeuren.
Verder ga ik binnenkort weer naar de sportschool.Na bijna een jaar in de rolstoel te hebben gezeten weten sommige spieren niet eens meer dat ze nog wat kunnen.Hopelijk kom ik dan ook weer van al mijn bekkenklachten af.(wel mbv een fysiotherapeut)

Nou daar heb ik goed over nagedacht al zeg ik het zelf,maar ik ga ze alleen niet op 1 januari in de praktijk brengen.Is geen haast bij.....toch?

Groetjes Jessica

Hai,

Afvallen!!! Haha vanaf januari komt het Sonja Bakker boek erbij en vanaf 2 jan ben ik ingeschreven bij een nieuwe sportschool, moet 15 kilo kwijt
Maar ja we gaan het wel zien, o ja ik wil ook een grote geldprijs winnen zodat ik kan stoppen met werken

Succes allemaal!

groetjes Jessica

Terug
Bovenaan