Goedemorgen

Goedemorgen meiden,
Hoe begint deze dag voor jullie? Hebben jullie goed geslapen?
Bij mij (voor mijn doen) vroeg uit bed, half 8 dus en een heel klein beetje misselijk maar. Vannacht best lekker geslapen!
Fijne dag allemaal, liefssss

Hai Aletta,

Fijn dat je vandaag redelijk goed bent opgestaan!
Ik slaap heel slecht maar dat komt meer omdat ik er minstens 6x per nacht uit moet om te plassen, ben een beetje misselijk maar wel nog heel erg moe! Ben overigens elke ochtend heek vroeg wakker wat er wel voor zorgt dat ik 's middags om een uur of 13:00 helemaal instort maar goed.....vandaag niets gepland dus lekker uitrusten :)

Fijne dag! Liefs Lynn.

Boh nee echt megaslrcht geslapen!!!! Mijn zzon heeft vanaf 1 uur liggen bonken. Om drie van alle ellende maar bij mij in bed gepakt waar hij doorgaans nooit wil slapen. En hij wilde alleen maar oo mijn buik slapen, waardoor ik weer misselijk werd en nog niet kon slapen!

Heerlijk xofffffff

Liefs

Hoi ik lig elke avond door de misselijkheid om 8 uur in bed. Nadeel is dat ik daardoor om 4 uur wakker ben en niet meer kan slapen. Zo irritant. Gelukkig hoef ik er nog niet vaak uit om te plassen. Dat had ik altijd wel toen ik niet zwanger was. Maar dat komt vast wel weer terug................

Wat fijn dat je een goeie nacht hebt gehad.... WIj iets minder... Onze zoon heeft waterpokken en was veel wakker vannacht. Hij heeft zo'n jeuk de stakker.... we wassen al met havermout en smeren druk met calandulan....Maar inmiddels zit hij er echt helemaal~!!! onder... Vind het zoooo sneu. Weet dat bijna iedereen het krijgt / heeft gehad en toch vind ik het heel zielig. Hopelijk is komende week gauw om.
Verder nu dus beetje brak, maar door de (milde) misselijkheid moet ik er smorgens wel in om te eten... Anders word et niks.

Fijne dag!

Ook niet goed geslapen. Gister erg misselijk geweest. Nu gaat het wel.....
Dochterlief was in de weer vannacht, dus er een paar keer uitgeweest.... En uit eindelijk heeft ze tussenin geslapen, ik was het zooo zat om er elke keer af te moeten, maar ja. Zij slaapt dan heerlijk, ik niet :S en mn mannetje... die merkt niets, die ligt op 1 oor haha... Ze begon ineens heel hard te huilen omdat hij zich omdraaide en op haar hand ging liggen hihi...

Ach zo blijven we bezig. Slapen is elke dag weer een verrassing!

Ik slaap goed maar word wakker doordat ik naar de wc moet. Ik stel dat dan uit ( bang dat mn zoontje wakker wordt) en t gevolg is dt ik niet goed meer slaap.
Ik lig er s avonds wel op tijd in want om half 8 voel ik me zo beroerd...

@2e wonder: waterpokken is idd erg zielig! Heb je ook Kidsclin? Helpt enorm tegen de jeuk! Is enorm verkoelend

Ik heb heerlijk geslapen vannacht.
Vanochtend van mijn mannetje ontbijt op bed gehad zodat ik niet net zo beroerd op zou staan als gister, en ik moet zeggen..........Het werkte. ik kon alles binnenhouden. heerlijk hahahaha

Nu lekker een tasje inpakken want we gaan heerlijk een nachtje weg!

Terug
Bovenaan