Goedemorgen

@ madelief.... Veel plezier!!!

@ charlotje nee geen kidsclin, calendulan schijnt ook erg te helpen tegen de jeuk en vlak na het insmeren lijkt hij zihc ook beter te voelen, Dus hoop dat het na vandaag wat gaat beginnen met indroghen.... Dit is nu dag 3 dus ik vrees dat het nog evne duurt.

Vannacht weer redelijk geslapen tot half 5!!! Toen ging vriend-lief dr uit en hong ik kotsend(sorry) boven de plee, geprobeert hierna n beetje te eten en nog geslapen tot half 7, weer kotsend wakker geworden en weer boven de plee, nu net mijn appeltje gegeten en voel me nog steeds honds beroerd. Vanavond 1e afspraak bij de VK. maar es afwachten wat ze zegt. Na een weekje vakantie moet ik morgen weer werkn, ben benieuwd hoe t gaat. (zo het einde van mijn klaag-zang)

Goeie morgen!!
Zeer slecht geslapen! Vroeg naar bed gegaan omdat ik zo moe was, lig ik alsnog een halve nacht te piekeren over van alles en nog wat:-( Ik lag ook niet lekker, want ik was steeds zooo misselijk!!
Net mijn man uit bed geschopt om m'n dochter aan te kleden en naar dagverblijf te brengen!!! Ik ben op!!! Ga nu nog maar even proberen te slapen! Eventjes mag toch wel???

Terug
Bovenaan