Goedemorgen

Nog nieuwtjes?

Hier niet in ieder geval.
Straks naar de Vk. Hopen dat ik gestript kan worden.
Maar grote kans dat t nog geeneens mogelijk is.

Ik ga nu iig maar de ramen zemen.....dan is die blokkade maar alvast weg ;-).

Ik hou jullie op de hoogte.

Haha die ramen. Wij moeten ook zo voor de 2e keer strippen. Bij mij kon het paar dagen terug ook dus misschien is er hoop weet je in ieder geval hoe het er voor staat toch. Nou succes we horen het wel!

succes ben benieuwd!..
hier mag het nog een paar dagen duren, alleen al omdat we nog steeds geen naam hebben..om gek van te worden..
maar ik heb er wel super veel zin in, zo'n klein hummeltje..heerlijk...

Lachen dat je nog geen naam hebt dat is een grotere blokkade dan onze ramen :)
Gelukkig hebben wij die al maanden klaar. Twijfel je nog tussen namen en weet je wel wat het wordt?

Nou kom net terug van de Vk.
Zwaar teleurgesteld. Had nou net diegene die ik niet zo mag.
En toen ik haar zag dacht ik al....die gaat niks doen.
En nee hoor....strippen ging ze zeker nog niet doen want dat zou toch niks opleveren. Alleen maar extra harde buiken etc.

Dus nou ja.....zij is echt zo iemand die het goed bedoelt maar waarvan t allemaal precies verkeerd overkomt.

Ik zeggen dat ik er al dagen helemaal doorheen zit. Of ik niet nog even wat leuke dingen kon gaan doen? Jeetje....ik zeg toch dat ik er zwaar doorheen zit.....alsof ik nu de puf heb om lekker gezellig de hort op te gaan?

Vervolgens ging ze voelen. En de baarmoedermond is al goed aan t verweken en staat ook een beetje open. Maar strippen, neeeeee dat ging ze nog niet doen.

En last but not least beweert ze ook nog dat ik een schimmelinfectie heb. Nou dat heb ik weleens gehad en ik ken de symptomen. En ik heb nu echt nergens last van......pfffff

Sorry voor mijn klaagzang. Maar ik zit er ff helemaal doorheen en t idee dat ik zo nog een week door moet lopen of misschien zelfs nog twee maakt me helemaal gek.

Kan alleen maar janken op t moment. Gatverdamme.
Ik trek t niet meer!!!!

Kop op, nog even! Laatste loodjes wegen nu eenmaal het zwaarst, en gelukkig ben je niet de enige die het af en toe helemaal zat is :)

Vis82: Oeps, nog geen naam! Tijd begint wel te dringen nu hoor ;-) Zijn jullie het niet met elkaar eens of? Succes in ieder geval!

Terug
Bovenaan