Goedemorgen

Oh balen zeg, maar als hij al open staat en aan het verwerken is.... Bij mij was het toen binnen een week gepiept :) beter dan ze zeggen.... Nee nog niks.

Kom nog even doormodderen einde is in zicht. Wel balen dat je dan ook nog zo'n tang had. maar je ramen zijn schoon haha

Vis82: bedoelde mikki natuurlijk, de tel. Maakte er wat anders van :)

Ja het is vandaag gewoon een kut dag (sorry).
Hoop dat ik me morgen wat beter voel.

En een week...Pfff dat klinkt me nu nog heel lang in de oren maar goed. In the end is t niks natuurlijk.

Maar wat ik zeg....ik heb gewoon een vreselijke baal dag.

4atas: jij ook nog niks dus??

En ja....mijn ramen blinken in ieder geval! He he he

Nou vervelend hoor maar je bent officieel ook nog geen 40 weken toch. Komt wel goed joh. Gewoon volgende week weer vragen. Al kan ik me voorstellen dat je voor die tijd gewoon bevallen bent hoor. Als het nu al aan het verwerken is en beetje open... Maar goed we zullen zien.

Balen dat ze dacht dat je een schimmelinfectie had. Hoef je nu niks mee kan geen kwaad toch.

Mijn ramen zijn nog steeds..... Vies haha.

Het rommelt nu wat had net weeën maar die zijn weer gestopt. Zullen voorweeen geweest zijn denk.

Moet maandag weer. Er wordt volgende week ook een ctg gemaakt in het zh ter controle. Ik mocht opgenomen worden om in te leiden maar dat wil ik niet. Denk niet dat ik daar gelukkig van wordt. Met ons beide gaat het goed behalve dat ik het zat wordt en de dame flink is. Maar de eerste is er ook uitgekomen de tweede zal ook wel lukken.

Wordt vervolgd, ben benieuwd wie er als eerste bevalt :) nog even vol houden!

Terug
Bovenaan