goedkoop geboortekaartje gezocht.

Hallo allemaal,

Vind het niet leuk meer die prijzen voor een geboortekaartje. Je bent zo 250,00 kwijt voor 100 kaartjes, dat is wel dik 5 gulden per kaartje. Kan nog niet van de gulden af sorry. Heeft er iemand een tip waar ik goedkoop een kaartje kan bestellen via internet? Hoop snel wat te horen. Ben bijna 31 wk, heb nog wel ff maar wil graag klaar zijn met alles.

Groetjes Sylvia

Hoi Sylvia,

heb helaas geen idee waar je aan goedkope kaartjes kunt kopen. Zou het zelf ook wel willen weten eerlijk gezegd hihihi.
Maar misschien moet je even bij Google geboortekaartjes intypen, wie weet?
Het is natuurlijk ook een idee om zelf kaartjes te maken.......

Groetjes Sabrina.

De goedkoopste manier is natuurlijk om zelf kaartjes te maken. Met de computer is dat heel makkelijk. Je hoeft alleen maar mooi papier te kopen. Mijn broer heeft dat voor zijn beide dochtertjes gedaan en het is erg mooi geworden. Je kan dan zelfs een foto van de kleine erop af laten drukken.
Verder inderdaad even via Google zoeken. Ik heb geen idee, wij hebben kaartjes laten ontwerpen via een vriendin die bij een drukkerij werkt. De prijs viel best mee, maar we kregen ook korting.
Veel succes.

Liefs Maria
36w3d zwanger van 2e zoontje!

hoi

kijk eens op www.geboortekaartjes.nl daar hebben wij 1,5 jaar geleden de kaartjes voor onze dochter weggehaald en die waren 0,81 eurocent per stuk. En het zijn echt prachtige kaartjes hebben er toen veel complimentjes over gehad. De service is super, we hadden de kaartjes dezelfde dag nog in huis.

hoi,
Ik weet niet op welke site je hebt gekeken maar ik vind de prijs die je noemt ook wel wat hoog. Ik heb zelf boeken bij de drukker gehaald van onder andere beebie en co en baby folly. Die staan ook op de site www.geboortekaartjes.nl
Je hebt inderdaad kaartjes van onder de euro per stuk (met zwarte inkt, met bv rode inkt wat duurder) PLus dan nog wel de drukkosten. Het gaat dan om gewone dubbel gevouwen kaartjes.
Wil je iets met een doorzichtige folie of een los dingetje erop geplakt..tja dan betaal je daar wel aanzienlijk meer voor.
Het si maar wat je wilt, maar 2,50 per kaartje is wel wat veel.
Ik heb op de bovengenoemde site verschillende voorbeeldjes laten uitrekenen en dan is kom je gemiddels op 169 euro per 100

groeten Elke

ik heb het geluk dat manlief kunstenaar is, hij ontwerpt ze dus zelf (last minute hoor, eerst zien hoe ons mormeltje eruit ziet)

maar ik kreeg pas een kaartje van volgens mij iets van poobies of poobles of klinktalszoiets, daar kun je ze zelf op internet samenstellen met evt ook eigen foto's, dat kaartje was met stilo fotootjes van de kinderkamer gemaakt door de papa zelf, zag er erg leuk uit! denk dat die niet zo duur waren als de prijs die jij noemt.

succes!

Hoi, we zijn ze zelf ook aan het uitzoeken en ben er achter gekomen dat de drukkosten bij internetshops duurder zijn dan bij de drukkerij om de hoek. De prijzen voor de kaartjes zijn hetzelfde. Dit scheelt ook al aaanzienlijk in de totaalprijs.

Groetjes Naatje

Wij hebben bij de geboorte van onze dochter gekozen voor kaartjes van Unicef. Deze zijn blanco en kan je zelf thuis printen. Ik had wat goedkope blaadjes van het juiste formaat geknipt en net zo lang zitten frutten tot alles klopte voor zowel mijn jongetjes als meisjes kaartje (het kaartje was overigens wel unisex). Toen onze uk geboren was, was het een kwestie van het juiste bestandje openen (datum gewicht en andere relevante gegevens toevoegen)  en printen maar. De kaartjes zijn iets van 1,35 pers stuk. Je betaald geen drukkosten en je helpt ook nog het goede doel! (www.unicef.nl)

Succes met zoeken, is toch stiekum ook wel leuk, geboortje kaartje voor je aanstaande kindje uitzoeken!

Terug
Bovenaan