goedkoop geboortekaartje gezocht.

hallo

ik denk dat het ook wel uitmaakt waar je je kaartjes laat drukken. ik ben voor 65 kaartjes helemaal niet zo veel geld kwijt. sommige kaartjes zijn heel duur en er zitten ook goedkopere leuke kaartjes tussen. wij zijn omdat we er minder dan 100 hebben genomen 1.65 per kaartje kwijt maar precies wat we willen en in kleur gedrukt.

je moet even de drukkerijen in je buurt nabellen om te vragen wat de zetkosten zijn enzo.

wat je ook kan doen is bij een soort stichting (bij ons heet het geloof ik gemiva ofzo) W  waar gehandicapte mensen werken je kaartjes laten drukken/kopieeren daar is het vaak heel veel goedkoper dan bij een drukkerij omdat ze geen winst mogen maken,

succes

Ik zou lekker zelf kaartjes gaan maken.
Dan koop je mooi papier en daar zet je dan de naam en datum op en een mooi gedichtje ofzo.
Hoeft niet moeilijk te zijn.
En je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.

Succes!

Liefs, Nadine.

Hihi, ik las Maria's reactie pas nadat ik die van mij had geplaatst.
Hetzelfde idee dus.

En als je zelf de kaartjes maakt, zijn ze ook nog een heel persoonlijk.
Das toch heel mooi!

We zijn zelf bezig met het ontwerpen van kaartjes op geboortepost.nl de kosten van een kaartje is hier 1,50 incl. verzenden naar het adres waar het heen moet , adressen kun je van te voren importeren zo heb je er na de geboorte weinig omkijken naar en extra kaarten voor thuis zijn 1,30 pst.
Het leuke is dat je de kaarten helemaal zelf kunt ontwerpen met voorbeelden , maar ook eigen foto's en zowel voorop als binnenin in elke willekeurige kleur je tekst kunt plaatsen zonder meer druk kosten. Voor 14.55 besteld is de volgende dag in huis.

Groet Xanthe

Hi,

Wij gaan ze ook zelf maken, kaartjes laten drukken is echt te duur.
Op internet kan je allerlei ideetjes op doen...

Ik heb al helemaal iets in mijn hoofd :)

Liefs
Nens

Mijn nichtje had een heel mooi kaartje zelf gemaakt: Een mooie foto van de baby, daarvoor een kalkpapiertje met alle tekst  en bij elkaar gebonden met een strikje. Erg mooi en sjiek en toch leuk voor je portomonee

Deze keer ga ik ze bestellen bij geboortepost.nl, waar iemand al eerder over schreef. Je kan hier zelf iets ontwerpen of een ontwerp kiezen.

Bij mijn dochter heb ik ze voor een deel laten maken door verstandelijk gehandicapten. Zij hebben slabbetjes uitgeprikt en er een figuurtje opgeplakt en ik heb zelf de tekst erin gezet (op gekleurd papier, met ribbeltjesschaar geknipt). Het 'algemene' stukje met je naam, adres en bezoektijden o.i.d. kun je al ruim van te voren printen + plakken.

als je kijkt op www.kindjeopkomst.nl   staan hele leuke geboorte kaartjes
ik ben een jaar lang gratis lid via z&z en krijg 15% korting op  de geboortenkaartjes bij cards en cards   babyshoppen met ledenkorting en oppas voor oppas service   en nog veel meer ,

zal ff kijken als ik jouw was    

en wij hadden ze drie jaar terug bij een drukker gekocht en voor 150 kaartjes   250 euro kwijt    

nu via deze site   ben ik hooguit voor 100 kaartjes 124 euro kwijt incl   drukkosten   en daar gaat  die 15% nog van af
 maar dan heb ik luxe kaartjes met zwarte inkt gedrukt  

andere   inkt kleur betaal je meer voor  

kijk maar of het wat is voor je en   misschien is het lidmaatschap wat voor jouw    

Terug
Bovenaan