Goedkope kruidvat testen negatief, toch zwanger??

Hallo,

Ik had even een vraag, al tijden is mijn cyclus niet langer dan 30 dagen.
De laatste keer was hij zelfs 26 dagen, zit vandaag op de 31ste dag,
Heb vanmorgen getest met de goedkope kruidvat testen 2 voor 5 euro, deze gaf negatief aan.
Nu las ik op internet dat deze testen niet echt betrouwbaar zijn, dat ze veel hormonen nodig hebben voor ze positief aan geven.
Vroeg me af of er dames waren die bij hun zwangerschap op hun NOD of een paar dagen later negatief teste met kruidvat en toch zwanger bleken??
 
Hoi Tammy,

ik heb zelf altijd de goedkope tests van Kruidvat gebruikt en ik moet zeggen ze hebben mij nooit bedrogen en vriendinnen van mij ook niet.
Ik heb zelf ook in het begin vaak een onregelmatige cyclus gehad en ook dacht ik vaak met 32 dagen dat kan bijna niet anders, maar helaas wel.

Suc6 en hopelijk ben je wel gewoon zwanger.
 
Mijn cyclus was nooit langer dan 30 dagen, maar de cyclus waarin ik zwanger geworden ben had ws. 37 geduurd... Ik testte 10 dagen na mijn NOD pas positief, had al 6 testen versleten (ook hele gevoelige) die allemaal negatief waren. Toen ik eenmaal positef testte (etos, heeeeeeeel vaag streepje), werd de Kruidvat test de dag erna ook duidelijk positief.

Later bij termijn echo bleek ik een week minder lang zwanger te zijn dan ik dacht, dus ik was eigenlijk te vroeg begonnen met testen.

Wie weet is het bij jou ook zoiets? Veel succes, ik hoop dat je toch zwanger blijkt te zijn!
 
Mijn ervaring met die testen zijn ook erg positief!
Ik heb heeeeeeel veeel testen versleten (we zijn 3 jaar bezig geweest om zwanger te raken) maar die test van het kruidvat vond ik het beste! Als je zwanger bent geeft die ook de duidelijkste streep. Kijk anders even op http://www.babybytes.nl/FotoQuest/Q9
de 21e foto is die van mij... Staat tekst en uitleg boven.

Succes!
 
Omdat ik een onregelmatige cyclus had, heb ik pas een week na nod een test gedaan.
Ik had er 2 in huis, een goedkope en een digitale, beide waren hartstikke positief.
Succes
 
de testen van clearblue zijn erg gevoelig of ik maak veel hcg aan, want ik testte positief op de 6e dag na bevruchting.
dus misschien moet je die maar proberen, scheelt uiteindelijk misschien wel geld :)
 
hoi
ik heb het even opgezocht toen ik dit bericht zat te lezen.
ik kwam uit best getest apotheek eigen merk.
van farma katwijk.
niet echt duur 7 euro betaalde ik hiervoor.werkt ook met 2 strepen.
vond op internet dat het altijd werd gebruikt bij de huisartsen.best getest consumentenbond.
ik heb altijd etos eigen merk gebruikt.
heb nu de apotheek eigen merk gehaald.
gr marjan.
 
hallo allemaal

ik ben nu 10 dagen overtijd.
heb afgelopen donderdag een clear blue digitale test gedaan en die gaf aan zwanger 1 a 2 weken.
vandaag een kruidvat test gedaan en die was negatief.
 
Terug
Bovenaan