Goedkope kruidvat testen negatief, toch zwanger??

<p style="text-align: left;">Het ligt er ook aan of je met ochtendurine test of niet. Ochtendurine is geconcentreerder dus hogere hcg waarde.</p>
Ik ook heel wat testen versleten van de kruidvat 2 voor 5 euro en ook ik ben erg positief erover
 
Nu 3 dagen overtijd , had afgelopen woensdag  11-12-2019 ongesteld moeten worden,  vanmorgen kruidvat test gedaan se 2 voor 5 euro die was negatief,  gisteren morgen een clear blue gedaan vroege snelle detectie  die was binnen 6 min licht positief Nu erg onzeker ben ik wel of niet zeker,  zak ik dinsdag weer testen of dien ik langer te wachten,  graad jullie mening!
 
In het begin kan het het hcg langzaam oplopen. Het beste is om met dezelfde test als waarmee je nu licht positief testte over 2 dagen nog eens te testen. Dan moet het streepje al wat duidelijker zijn geworden. 

 
Ik gebruik deze testen ook altijd en deze hebben bij mij nog nooit gelogen.
Ik denk dat ie het beste  misschien over 3 dagen nog eens kunt testen en anders is je menstruatie gewoon later dit  keer . Hij gaf bij mij zeker op mn nod altijd of positief aan of negatief 
 
Niet met die van kruidvat wel die van clear blue, ik was gewoon te vroeg met testen.. Want 2 dagen later was hij wel positief
 
 
Terug
Bovenaan