Goedkope kruidvattest... ongeduldig?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Vorige maand was de kogel door de kerk.. we gaan voor een tweede!!
Ons zoontje is nu bijna 3,5.
Bij mijn vorige zs was ik de derde keer zwanger. Mijn cyclussen waren  toen; 26 dagen, 28 dagen en zwanger (getest op dag 37)
Nu heb ik deze keer getest 's avonds op dag 29...negatief en vanochtend vroeg  op dag 33...negatief.
Ik heb getest met de  goedkope kruidvattests. Het is een wit doosje, waar 2 tests inzitten voor 5 euro.
Ik twijfel nog steeds aan de betrouwbaarheid van de uitslag. (ik ben soms wat misselijk, humeurig, heb pukkeltjes, ben moe en word NIET ongesteld...)We hebben vanmiddag een CB test gekocht, maar ik wil liever even wachten met testen. Een negatieve uitslag is niet leuk, ookal zijn we pas net bezig.

Iemand toevallig ook ervaringen met die test van het kruidvat? Dat paars/rose doosje bedoel ik dus niet, want die gaf bij mijn 1e zs wel een positief resultaat.

quote: mamavwout schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-01-2008 17:07:13'));

Hoi allemaal,

Bij mijn vorige zs was ik de derde keer zwanger. Mijn cyclussen waren  toen; 26 dagen, 28 dagen en zwanger (getest op dag 37)
Nu heb ik deze keer getest 's avonds op dag 29...negatief en vanochtend vroeg  op dag 33...negatief.
Ik heb getest met de  goedkope kruidvattests. Het is een wit doosje, waar 2 tests inzitten voor 5 euro.
Ik twijfel nog steeds aan de betrouwbaarheid van de uitslag. (ik ben soms wat misselijk, humeurig, heb pukkeltjes, ben moe en word NIET ongesteld...)We hebben vanmiddag een CB test gekocht, maar ik wil liever even wachten met testen. Een negatieve uitslag is niet leuk, ookal zijn we pas net bezig.

Iemand toevallig ook ervaringen met die test van het kruidvat? Dat paars/rose doosje bedoel ik dus niet, want die gaf bij mijn 1e zs wel een positief resultaat.

Vast bedankt!!

Groetjes

quote: mamavwout schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-01-2008 17:07:13'));

Hoi allemaal,

Vast bedankt!!

Groetjes

quote: mamavwout reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-01-2008 17:08:04'));

Hoi hoi,

Denk dat je gewoon te vroeg hebt getest zou nog ff wachten ook al heb je die klachten je lichaam kan je aardig voor de gek houden!!! Dacht ook steeds zwanger te zijn en had ook die klachten maar de Rode Duivels kwamen toch!!!!
Succes en hopelijk is het gewoon raak!!!!

Liefs Sandy

Hoi,

Ik heb die test ook gebruikt en op nod  gaf hij twee streepjes, wel licht, maar wel 2 strepen. Voor de zekerheid nog een andere test gekocht, maar ik was gewoon echt zwanger.

groetjes, keesje

hoi ,

ze zijn wettelijk getest dus anders mogen ze ze niet verkopen
ik hoop dat je te vroeg heb getest en dat je nog te weinig hcg in je urine heb

xxx mier

Hé,

Bedankt voor jullie reacties!
Ik kon het niet uit mijn hoofd zetten en heb vanochtend toch de test van CBlue gedaan. Negatief. Nu ben ik er klaar mee en kan ik het uit mijn hoofd zetten. Ik wacht geduldig af tot ik ongesteld word.. (nou ja, geduldig...)

Als ik over twee weken nog niet ongesteld ben, test ik nog een keer. Of is dat eigenlijk zinloos?

Ik ben er een beetje 'uit'. Het lijkt alweer zo lang geleden dat ik voor mijn 1e zs aan het testen ging. Is natuurlijk ook al meer dn 4 jaar terug.

Groetjes!!

Terug
Bovenaan