Goedkope kruidvattest... ongeduldig?

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af , waar je die goedkope kruidvattestjes kan kopen? Ik wil ze wel proberen als het zover is tenminste. Ik zit nu ook in ronde 6..

alvast bedankt en heel veel succes

groetjes Nina

quote: Gentell reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2008 14:04:57'));

uuh bij de kruidvat? (kruidvattest)

Hoi Gentell,

Ja duhh  dat weet ik nou ook wel..

Ik had de vraag denk anders moeten neer zetten.   Ik  ben al naar veschillende kruidvatvestigingen geweest en ze hebben die goedkope testjes niet. althans ik heb ze niet gezien.Ik ga er vanuit dat ze gewoon bij de  andere zwangerschapstestjes liggen.. not..  Dus vandaar dat ik  aan jullie wil vragen of je die specifiek ergens moet bestellen  .. of hoe zit dat???

alvast bedankt

groetjes Nina

Hoi Nina,
Voor zover ik weet liggen ze in iedere kruidvat, gewoon bij de andere testen. Het doosje is vierkant en wit en er staat op dat het 2 testen zijn. Ze hebben ook een andere, die is roze en langwerpig.
Misschien waren ze op? Bij ons in het Brabantse zijn ze in ieder geval gewoon te krijgen en ze zijn niet duur. Iets meer dan 5 euro voor 2 testen!
Als je ze niet kan vinden kan je ook kijken op sensitest.nl, daar staan ook goede tests die redelijk goedkoop zijn.
Succes!

He Nina ,
Heb ook de goedkope test van de kruidvat gehaald moet ze alleen nog gebruiken maar moet nog een dagje of 2 a 3 wachten en dat wachten gaat mij niet gemakkelijk af zit de hele dag achter de pc verhalen te lezen maar heb sinds vandaag ook zelf ingelogd, en vind dit erg verslavend.
zou toch ff opnieuw bij kruidvat kijken en anders ff vragen toch
groetjes Maggie

Dan ga ik die ook kopen. Wist niet dat die goedkope bestonden. Had vorige keer etos en 3 jaar geleden ook een duurdere en toch kruidvat. Ik ga maar heel goed kijken. Volgens mij was oudjaarsdag mijn 1e van de laatste ongidag Vind het dus spannens. Weet niet precies mijn cyclus( vanwege een miskraam)  en wil wachten tot vrijdag. Uir ervaring weet ik dat ik een week later pas kan testen.

He Wilhelmin, Bij mij begon de menstruatie ook ongeveer donderdag 3 jan. en dat is morgen 4 weken later en nog geen symptomen maar ook geen rd...
vrijdag morgen een test en anders volgende week als erdan nog niks is...
errrug spannend weer
Maggie

quote: Esk30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-01-2008 12:57:31'));

Hoi Nina,
Voor zover ik weet liggen ze in iedere kruidvat, gewoon bij de andere testen. Het doosje is vierkant en wit en er staat op dat het 2 testen zijn. Ze hebben ook een andere, die is roze en langwerpig.
Misschien waren ze op? Bij ons in het Brabantse zijn ze in ieder geval gewoon te krijgen en ze zijn niet duur. Iets meer dan 5 euro voor 2 testen!
Als je ze niet kan vinden kan je ook kijken op sensitest.nl, daar staan ook goede tests die redelijk goedkoop zijn.
Succes!

Hey Esk30,

Bedankt voor je reactie, ik ben weer wezen kijken bij onze kruidvat en ja hoor ze hadden dit keer wel die goedkope testjes. Ze waren net nieuw in het assortiment. Ik heb gelijk een doosje gekocht.

groetjes Nina

Terug
Bovenaan