Goedkope luiers

Gatver! Waar laat je ze dan totdat je ze gaat wassen? Moet je ze uitspoelen ofzo? Nou, dan liever wegwerp, ik heb al genoeg te doen. Mijn man vond het, toen ik zwanger was ook wel een goed idee die katoenen luiers 'beter voor het milieu'. Ik heb hem toen gezegd dat ik best katoenen luiers wilde gebruiken maar dat ik dan wel zou stoppen met werken. Hij is er nooit meer over begonnen...:) Maar, hulde aan een ieder die het volhoudt! En iedereen moet doen wat bij haar past! Groetjes, Maartje
 
Maartje, ik gebruik geen katoenen luiers hoor, moet er niet aan denken, ik vond alleen dat de anoniem boven mij veel wast, elke dag een trommel wit, dat haal ik nooit
 
Hoi Anja32. Mijn boodschap was ook niet aan jou hoor! Ik haal het trouwens ook niet hoor, elke dag een witte was. Ik heb er ook 2 per week. Ik ben alleen wel benieuwd of je katoenen luiers moet uitspoelen ofzo. Moet er niet aan denken...Ik vind het nu al geen frisse bedoening... Ben blij als ze op de wc kan :)
 
Ja dat klinkt allemaal zo leuk he, het kost maar tien minuutjes dit en het kost maar tien minuutjes dat. Alles bij elkaar zijn dat toch meer tien minuutjes dan ik overheb zeg maar. Ik besteed die tien minuutjes dus liever aan andere dingen. Als je werkt heb je zeker door de week wel wat anders aan je hoofd dan emmers vullen voor luiers en luiers aan de waslijn hangen. Ik zal het nog sterker vertellen, ik heb geeneens een waslijn. Bijna alles gaat bij mij in de droger. Op wat kledingstukken na en daarvoor hangt er een rekje aan de deur. Ik heb geeneens wasknijpers in huis.
 
Hoi Maartje,
Nee het is ook niks voor mij, ik ga nu soms al bijna over mn nek, ik heb wel eens ergens gelezen dat je die luiers in de WC moet uitspoelen, getver, moet je t hele huis door met die str*ntdingen en dan laten weken in een of ander ontsmettingsmiddel en dan wassen in een kookwas, (zo verbruik je toch ook nog enorm veel energie volgens mij)
Nee, heb ik echt geen zin aan hoor :)
 
Weet je wat ik ook zo goor vind?Als ze een kiwi heeft gegeten... Dan vind je de volgende dag die zaadjes weer ongebruikt terug Jakkie! En dan zeggen ze dat het van je eigen kind niet vies is, wie dat verzonnen heeft! Ok, het is wel minder vies als van een vreemde, maar ik sta echt niet juichend een poepluier te verschonen.En ik ben heus wel wat gewend, werk al jaren in de zorg dus ik kom vanalles tegen. En ja, lachen zeg, ik doe eigenlijk ook alles in de droger, lekker makkelijk!
 
Terug
Bovenaan