goeie echo gehad

ik omdat ik in het ziekenhuis loop
ben van de eerste via hormonen zwanger geraakt
2de keer spontaan zwanger maar vorige jaar juni een miskraam gehad
en nu weer zwanger via hormonen.

groetjes moekje

Vandaag ook mijn eerste echo gehad en het hartje gehoord, toch wel fijn om de bevestiging te krijgen dat alles goed zit. Ik ben nu 9 weken en 5 dagen onderweg.

Hey Meiden,

Ik heb afgelopen maandag de echo gehad. Na 3 lange weken wachten was het eindelijk zover. Best even spannend en heel speciaal om iets in je buik te zien.
Het was allemaal in orde, het hartje klopte en het was 1,5 cm lang. Ben nu 8 weken zwanger. Over 2 weken weer terug komen

Hoe was het bij jullie die al de echo achter de rug hebben ????

Groetjes Tjoller

Ik had dus in de 10e week de echo, terwijl berekend was dat ik aan het eind van week 11 zat, bijna 12 weken dus. Het had ook andersom kunnen zijn, dat bij de termijnecho bleek dat ik al een week langer zwanger was, dus in week 13... Niet echt vroeg bedoeld dus. Ik vond ook dat het erg lang wachten was. Alleen als er aanleiding voor was geweest, zouden ze eerder een echo hebben gedaan.

vandaag ook weer een echo gehad
en het was geweldig
je zag al armpjes en de hersentjes
de kleine bewoog en kroop steeds weg haha
waardoor er verschillende datums uit de metingen kwamen
maar omdat we precies weten welke dag we zwanger zijn geworden door de hormonen houden ze gewoon 8 augustus aan.
4 feb. weer een controle afspraak en 17 maart de 20 weken echo

genieten nu dus

groetjes moekje,
mama van Ryan 24-07-07
9 weken 4 dagen

Ook hier goed nieuws!
Kleine is goed in aanbouw haha!
Ook het hartje hebben we gehoord; hier is het een VK die de echo's aan huis doet maar ook sinds een jaar 3d echo's maakt dus die heeft de apparatuur dik in orde. De 25ste mogen we nog een keertje terug komen dan zet ze de echo ook op dvd heeft ze destijds met ons ventje ook gedaan en dat vond ik toch wel errug bijzonder! En ze heeft ons al beloofd dat we dan ook een klein stukje in 3d kunnen zien! Kan nu al niet meer wachten!
Volgens de echo ben ik 2 dagen korter zwanger dan de berekening van de menstruatie en ben ik 08-08-10 uitgerekend maar ach wat zijn nu 2 dagen?
Bij mijn zoontje beviel ik ook 5 dagen te vroeg dus het zegt helemaal niets haha!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan