goeie leesboeken gezocht

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,
ik lig al voor de 6e week plat, kindje met groeiachterstand, en ben door al mijn boeken heen.
Wie weet nog een mooi, leuk of spannend boek om te lezen.
Ik hou van:
psychologische trillers, niki french, saskia van noort en Karen slaughter allemaal al gelezen....
mooie romans zoals tweede dochter van jodie picoult en kluun al gelezen.
goeie verhalen.
geen jill mansel.
Wie weet wat?

groetjes Inge

Wat vervelend dat je zo lang al moet liggen. Ik herken het wel, heb zelf 12 wk door vermoeidheid gelegen. Was zo moe dat ik niet eens kon lezen. Maar ik heb misschien wel tips voor je: boeken van Dan Brown, zoals de alom bekende Da Vinci Code en het nog betere Bernini Mysterie. Superspannend met een goede verhaallijn.
Wat een mijn favoboek is: Harry Mulisch, De ontdekking van de hemel. Een hele pil, maar zo mooi! Verandert je kijk op het leven!
Misschien vind je het ook leuk om een zwangerschapsdagboek bij te houden, heb ik ook gedaan. Zo heb je toch iets om handen.
Veel sterkte en leesplezier!

liefs
Fee Julia 21 wk 1dg

Hmmm...
Psychologische trillers...
Ik heb enkele waargebeurde verhalen gelezen, die best gruwelijk waren en een psych. triller die ik wel goed vond:

Gebroken kind, ik geloof van Marcia Cameron (over een misbruikte dochter, gaat best ver...)
A kiss before dying van Ira Levin(alleen spannend als je de film niet gezien hebt)
Prince of tides/prins der getijden van Pat Conroy(ook niet leuk als je de film gezien hebt)
Eerst doodden ze mijn vader van Loung Ung,
Ik zal leven van Marianne Thamm, over een vrouw die verkracht en voor dood achtergelaten wordt.

Nou, dit is wel een portie ellende, hoor! Je moet er wel tegen kunnen...
Op internet kan je vast een uitgebreidere beschrijving vinden van de verhalen om te kijken of je het wat vindt.
Succes en veel leesplezier!

Groeten,
Rosanne, 38+3

Stephen King: Rosie, Cujo, vel over been
John Sandford: prooi
Elizabeth George: klassemoord
Ik vond de boeken van Harry Potter leuk om te lezen.
Succes

Oh ja, vergeet helemaal de volgende boeken te noemen, dus even een aanvulling:
Dagboek van een Geisha, Arthur Golden. Prachtig boek, is nu ook verfilmd. Lees je in een keer uit.
Het lelietheater van Lulu Wang

Fee Julia

Ah super een paar titels, ben al driftig aan het neuzen op bol.com en marktplaats.
ja dagboek van een geisha staat ook al in de kast, inderdaad erg mooi boek. Iemand iets gelezen van Simone van der vlught??
Als iemand nog wat weet, graag!!!

Ik heb alles gelezen van Simone vd V.
Het leest lekker weg maar zijn geen literaire hoogstandjes, maar wel leuk.
Harlan Coben heeft ook een paar goede boeken geschreven oa Spoorloos.
Op bol.com is een hoop te vinden gelukkig !
Groetjes Rene

hi Bingel,

ken je de boeken van Maeve Binchy? het zijn boeken die spelen in Ierland (Dublin)
Miep

Terug
Bovenaan