goeie leesboeken gezocht

Hallo,

Wat vervelend dat je plat moet liggen. Ik hoop dat alles goed verloopt.
Hier heb je  boeken wat echt de moeite waard zijn om te lezen.

De reunie van Simone van der Vlught
Het verloren labyrint van Kate Moss
De schaduw van de wind van Carlos Ruiz Zafun

Dit zijn een aantal boeken wat ik de laatste tijd heb gelezen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Veel sterkte nog met je zwangerschap,

Niro

Hey hey,

Ik ben zelf helemaal weg van de boeken van Yvonne Keuls en dan staat het boek : Het verrotte leven van floortje bloem bij mij op stip.

Virginia Andrews vind ik ook erg goed Hemel zonder engelen en het vervolg boek de duistere engel.

Beide boeken gaat het over een meisje die het heel moeilijk heeft in haar leven en echt vervelende dingen mee maakt.
Zielig maar zeker wel de moeite waard.

Groetjes Pam mv Stephan

Hallo!

Als leesverslaafde wil ik je ook wel een aantal tips geven. Iemand noemde de boeken van Meave Binchy, dat zijn inderdaad heerlijke romans om te lezen.
Verder geef ik je nog de tip: Elizabeth George. Zij heeft enorme dikke boeken geschreven dus daar ben je wel even zoet mee. Het zijn detectives en het speelt zich af in Engeland, Elizabeth George heeft als kracht dat ze elke personage mooi uitwerkt in haar boeken en dat er tegelijk de spanning inzit. Psychologie en detective tegelijk, een echte aanrader wat mij betreft.
Verder als je houdt van wat meer literatuur: Marianne Frederiksson. Vooral het boek Anna, Hanna en Johanna is helemaal geweldig.

Nog een website tip voor je: www.crimezone.nl !

Veel sterkte met liggen en ik hoop dat je mooie boeken vind waarin je lekker de wereld om je heen even kan vergeten!!

Liefs, Line

Probeer eens de Reiziger serie van Diana Gabaldon...Over een vrouw die perongeluk twee eeuwen terug in de tijd gaat (lekker geloofwaardig he,, maar daar moet je je nix van aantrekken,) er zijn al heel wat mensen die ik deze tip heb gegeven en die nu min of meer verslaafd zijjn...leest dus heerlijk weg, zijn ondertussen een stuk of 6 boeken van ong 600 blz per stuk....dus dan kom je in ieder geval wel de tijd door

sterkte

Yvonne

Ik ben zelf ook een enorme lezer en ik kan je de volgende boeken aanraden:

de reunie !!!!!/ de geur van sterfelijkheid !!!!!/ spoorloos (moet ik wel zelf nog lezen...is niet duur)/ vogelman!!!!

Werkelijk boeken die je eigenlijk in 1 keer uitleest...dus ja dan heb
je er natuurlijk ook maar ff plezier van. Maar ze zijn echt heeeel goed.

Ik wens je veel sterkte want als je echt totale rust moet houden lijkt me heel zwaar.

Groetjes Claudia en Maud-je

Hoi,

Mooie, niet kleffe, romans zijn de boeken van Douglas Kennedy.
Oa En de liefde.......

Veel sterkte toegewenst.

Hoi Inge,

wat vervelend dat je plat moet liggen. Als je van spannende boeken houdt weet ik een hele goede schrijfster voor je: Tess Gerrritsen. Ik heb al haar boeken en één keer uitgelezen. Vooral het boek "De Chirurg" is erg spannend.  Je hebt wel stalen zenuwen nodig!

Veel leesplezier en sterkte.

Veel leifs van Marloes

dames, heerlijk wwat een reacties!!! ik heb de reunie en schaduwzuster van Simone vd vlugt net via marktplaats gekocht.
Nu even naar de nieuwe tips kijken.
Super de puper

Terug
Bovenaan