Gonal F, ervaringen?

Zaterdag had ik op cyclusdag 19 een echo waarin ik 'ineens' (na aantal keer ophogen van de Gonal F) een ei van 18mm. Mocht 's avonds meteen de Ovitrelle zetten met advies om zowel zaterdagavond als maandagochtend seks te hebben. Gedaan en nu afwachten... Ik voel me wel alsof ik ben overreden door drie vrachtwagens door die Ovitrelle. Daarnaast extreem vermoeid en hoofdpijn.
De prik zetten met Ovitrelle deed in tegenstelling tot de Gonal F wel heel veel pijn. Maar voor het goede doel :)

Zaterdag had ik op cyclusdag 19 een echo waarin ik 'ineens' (na aantal keer ophogen van de Gonal F) een ei van 18mm. Mocht 's avonds meteen de Ovitrelle zetten met advies om zowel zaterdagavond als maandagochtend seks te hebben. Gedaan en nu afwachten... Ik voel me wel alsof ik ben overreden door drie vrachtwagens door die Ovitrelle. Daarnaast extreem vermoeid en hoofdpijn.
De prik zetten met Ovitrelle deed in tegenstelling tot de Gonal F wel heel veel pijn. Maar voor het goede doel :)

Hoiii,
Wat fijn dat er een eitje is gegroeid! Ik moest vandaag ook kiezen tussen spuiten en een leo. Ze zei dat er een wachttijd van 6 weken was. Wachten vreet mijn geduld op. Ik zei wil niet ondertussen blijven wachten zonder niets. Ik ga beginnen met spuiten. Volgende week vrijdag belt ze na overleg met haar team, of ik ondertussen ook in wacht kan voor een Leo. Stel dat spuiten niks doet wil ik een leo. 
Ik begrijp je gevoelens heel goed. Ik ben ook dagen lang aan het googlen en me zelf gek aan het maken volgens mij. Ik hoop dat we snel mooi nieuws met elkaar kunnen delen?
groetjes es

Hi Es,
Oeh dat is een lange wachttijd voor de LEO. Zal de volgende keer als ik in het ziekenhuis ben eens vragen hoe lang de wachttijd hier is. Heb laatst ook besproken dat ik een afspraak mag maken in de volgende cyclus om de mogelijkheden omtrent de LEO operatie te bespreken.
Ben jij nu ook al begonnen met spuiten? Hoe bevalt het, vind je het te doen?
Ik wacht nu tot maandag (tenzij ik eerder ongesteld wordt) voordat ik een test mag doen. Heb zelf het gevoel dat het deze ronde niet is gelukt. Maar afwachten...

Hallo dames ,
ik zit nu in de eerste ronde met glonal F en ovitrelle .. en vroeg me af naar hoeveel rondes waren jullie zwanger ?
en met hoeveel eenheden?
ik hoor het graag van jullie 
groetjes Anne 

[quote quote=10069449]Ontzettend benieuwd of je hebt mogen testen, en zo ja…. hoe was de uitslag?[/quote]
Lees het bericht nu pas. Maar ik was meteen zwanger in die ronde! Echt een wonder :) Ben nu bezig in ronde 1 voor nummer 2.

[quote quote=10188071]Hallo dames , ik zit nu in de eerste ronde met glonal F en ovitrelle .. en vroeg me af naar hoeveel rondes waren jullie zwanger ? en met hoeveel eenheden? ik hoor het graag van jullie groetjes Anne[/quote]
Ik dus in ronde 1. Nu begonnen met een nieuwe ronde 1, maar voor baby 2. Uiteindelijk op 87.5 geeindigd. Mocht ik niet zwanger zijn mag ik de volgende ronde meteen met 87.5 starten.

Terug
Bovenaan