goodmorning indeed!

Geen last van stoom gehad vanmorgen...?

Zo’n cribbumper wordt in Nederland afgeraden te gebruiken omdat ze met de snuffertjes tegen aan kunnen liggen en dan niet kunnen ademen. Niet als verwijt hoor maar dan weet je dat ook weer. Overigens is je kindje nu wel groot genoeg om zelf te kunnen omdraaien. Zie ook.

Hiya,

Tja wat een stoom he?! leek wel een vulkaanuitbarsting. Het ging met zo'n kracht dat mensen op de 27e verdieping stenen tegen de ramen aankregen. Maar ik woon op Long Island, ongeveer 30 tot 40 minuten rijden van de stad vandaan dus wij hadden er hier uiteraard geen last van.

En inderdaad toulouse, het zou misschien gevaarlijk kunnen zijn, maar voordat max zich om kon draaien kon hij dus ook niet tegen de bumper aandraaien, en nu ie het wel kan is het gevaar niet zo aanwezig meer. En het is geen probleem hoor om dat te zeggen, ik zie het niet als kritiek. :)

Ajuus, ilja

Jeetjes,dat ligt lekker zo,wil ik ook wel!
En wat is het toch een lekker scheetje eeyz.
Liefs Kitty en Tess.

Djiezus wat een kop met haar toch!
Haha... arme Finn met z'n donsje!

Mama ikke verlief!!! Toe Toe!

Ja Tess hij is leuk he, maar we kunnen er nu nog niet naar toe. Geef hem maar een dikke kus.

Goed zo lieverd en nu naar bed!

wat CUTE!!!!!!

En wij hebben inderdaad ook geen box en ook zo'n "Stootbumber" in bed  Zou de box echt west-europees zijn? Het is hier bijvoorbeeld echt absurd dat je je kleintje alleen laat spelen en iegenlijk vind ik een box ook een heel onnatuurlijk idee. Hoe zit dat bij jullie?

Of het onnatuurlijk is weet ik niet te zeggen maar ik denk dat het voor zo’n klein mensje soms best fijn kan zijn om in een begrensde omgeving te zijn. Dat geeft rust, soort privacy...
Nu Stijn ondernemend is zit ie er bijna nooit meer in omdat ik hem juist de ruimte wil geven. Gebruik de box eigenlijk alleen nog maar als parkeerplek, zo nu en dan.

Terug
Bovenaan