Goude tijden voor manlief...

bij mij begon de zin haast gelijk na mn laatste ongesteldheid die nog door de pil kwam zeg maar.....

Das wel jammer dat t bij jou dan nog niet zo is, terwijl je dan tochal langer met de pil gestopt bent, maar ja wie weet ist volgende maand wel zo erg dat je 3x per dag wilt haha!

Bij mij kwam het ook wel vrij snel opgang na mijn ongesteldheid..
Maar khad wel ff zoiets van jeetje, ben ik dit?
Normaal nooit geen zin en dan nu opeens haha!

Ja, ja, nu weet ik het wel.. Jullie zijn een stelletje wilde beesten geworden in bed!! hahahahaha
Ik wacht rustig af en haal jullie nog wel in!! hihihi

Haha das goed, daar hou ik je aan (dat je ons inhaalt) .. we zullen zien!

Liefs Maaike

Hee meiden,

Dit herken ik wel dat wij voor de eerste gingen had ik tien jaar aan de marvelon (de pil dus) gezeten en dat ik eraf was had ik elke dag wel zin niet normaal meer,er ging een wereld open voor mijn vriend,maar helaas het was van korte duur ik was binnen 6 weken zwanger en toen wou ik helemaal niet meer.
Ik ben maag patient en dat ik zwanger was mocht ik mijn medicijnen niet meer dus had ik 24 uur per dag last van maagzuur dat zorgde er voor dat ik niet zoveel wou bewegen want dan had ik de maagzuur in keel en dat is een rot gevoel.
Na mijn bevalling wou ik nog ff aan de pil want we wilden niet gelijk een tweede maar ik had veel last van een candida infectie dus ik ben aan prikpil gegaan nou daar had mijn sexleven niet onder te lijden gelukkig en nu gebruik alweer een tijdje nix meer.
Maar ja nu zijn we ondertussen al 13 rondes bezig maar nog niet zwanger dus we klussen gewoon verder maar mijn mannetje hoor ik niet meer klagen haha!!

Hoihoi,

Ik ben zo blij te horen dat ik niet de enigste ben, haha.
Gisteravond toen manlief thuis kwam ook weer gevreeën,alleen was meneertje best opgewonden dus zonder condoom gevreeën, hij is niet in me klaargekomen (misschien een paar druppels) en ik heb mijn ei volgensmij al gehad, zou ik dan wel zwanger kunnen zijn???

Liefs, Maaike

Hai Maaike,

Theoretisch zou het kunnen, maar de kans is wel heel erg klein denk ik... Als ik hje verhaal goed begrijp wil jij al wel graag zwanger zijn en je vriend nog niet? Jammer dat hij er nog niet aan wil zeg! Nou ja, na de vakantie is ook al heel snle toch... Heb je nog wel even een paar maandjes om rustig te ontpillen!

xx Es

PS Ik denk dat de zin vannacht is gekomen, haha

Terug
Bovenaan