Graag een 2e

A

Anoniem

Guest
We zijn sinds kort "bezig"   voor een 2e kindje.
Misschien klingt het raar maar ik ben er nu veel meer mee bezig om zwanger te worden dan bij de 1e.Iemand daar ervaring mee ?

ik herken dit ook heeeeeel goed, wij zijn ook sinds kort weer bezig en bij de eerste had ik meer een ik zie het wel houding (was in 1x raak) en nu ben ik wat gespannender en ben dus ook nu 'bang' dat t wat langer gaat duren.

suc6 he!!!

Hier nog eentje: heel erg herkenbaar!
Bij de 1e in een keer zwanger (terwijl ik toen dacht dat het heel lang zou gaan duren). En nu na 1 poging al ongeduldig en bang dat het heel moeilijk zal worden.
En het stomme is dat je er zo weinig invloed op hebt. Je moet het gewoon loslaten en wel zien. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!
Succes ermee!

het liefstzou ik iedere dag een test willen doen maar moet pas de 20e ongesteld worden en dan duurt wachten lang.
We hadden idd bij de 1e ook zoiets van we zien wel en toen was het ongelooflijk in 1x raak, ik heb zomaar het voor gevoel dat het deze keer langer gaat duren.

@Miekke: bij ons was het bij Lotte ook in één keer raak en ik gok ook dat het deze keer  niet in één keer raak zal zijn.

Wij hebben deze keer 'redelijk' veilig gevreeen, verwacht mijn menstruatie rond de 18e (is pas 2e x dus even afwachten of het enigzins regelmatig is) en willen daarna voor een 2e gaan.

Groetjes, Marisa

Hoi meiden,

Ik ben nu dan toch serieus aan het denken over een tweede kindje. Zoals jullie misschien wel weten zal dit bij ons weer via IVF moeten maar ik heb dan nu toch een afspraak gemaakt.
Ik moet helaas wel eerst naar de huisarts en kon niet rechtstreeks een afsrpaak maken bij de gynaecoloog omdat onze laatste afspraak al weer te lang geleden is. Maar positief is wel dat ik maandagochtend meteen terecht kan.

Voor degene die ook via mijn hyves reageren. SVP zeer prive houden. Zelfs onze families weten nog niet dat we weer gaan beginnen.

Groetjes en iedereen die bezig is veel succes.
Inge

Ach, of het nou lang gaat duren of niet, nogmaals: het lichaam moet het werk doen en we hebben er weinig over te zeggen. Het belangrijkste is dat het allemaal een beetje plezierig blijft (ook het vrijen enzo - anders wordt het zo'n moeten...).
Ben zelf net ongesteld geworden. Ach, we gaan weer vrolijk verder. Ben al lang blij dat mijn cyclus weer netjes 28 dagen is. Geef ook nog borstvoeding dus dat was even afwachten.
Ook voor jullie allemaal succes.
't Zal nu elke maand wel weer spannend zijn.

Hallo mama's

Ik heb een zoontje van 9 maanden en bij mij zijn de kriebels er ook al weer! Gelukkig wil mijn man nu ook wel dus we gaan deze maand 'proberen'. Was bij de 1e ook snel raak dus ben ook erg benieuwd hoe het nu gaat!

groetjessss

Terug
Bovenaan