Graag een 2e

Wat leuk om te lezen dat er meerdere zijn die bezig zijn en verwachten dat het langer gaat duren... grappig eigenlijk, want waar bazeren wij dat op? (oke, bij ons dan 1e x raak dat verwacht je geen 2e keer).

Ik heb gelukkig een heel regelmatige cycles.
Het is weer afwachten, en tja dat loslaten dat probeer ik ook heel sterk te doen maar hoe sterker ik dat probeer te doen hoe meer ik het weer vast houd. Schiet niet op he?

Ik probeer voor veel afleiding te zorgen en gewoon lekker zeer regelmatig (om de dag) te 'klussen' (belachelijk woord eigenlijk).
En tja dat is ook wel heerlijk eigenlijk :)

Meiden ik wens iedereen veel plezier en dan komt het goed, ook via ivf!

xx

Hoi Allemaal,

Nou ik geef maar toe: Wij zijn er ook al weer een tijdje mee bezig.
Ik heb dec en jan 2 keer een vroege miskraam gehad ( echt al 2 dagen na positieve test ) Toen even aan de pil gegaan en in april weer gestopt met de pil.
Bij Feline was ik echt heel snel zwanger (1e ronde vroege miskraam) 2e ronde raak. Dus het valt nu wel tegen dat ik nog niet zwanger ben. Ik ben een rare hoor, maar ik heb heel vaag het idee dat een tweede kindje er voor ons niet inzit. Vooral door die miskramen.
Maar goed we zien wel hoe het gaat lopen, hopelijk is het snel raak.

groetjes Maris

Hoezo herkenbaar???

Wij zijn ook 'bezig' en net als de eerste keer denken we: "We zien wel. Lukt het, dan lukt het. Lukt het niet, dan lukt het niet."
Maar stiekem balen we er nu toch erger van als het weer eens niet is gelukt.
Misschien ligt het eraan dat het de eerste keer juist heel snel ging. Dan heb je natuurlijk bepaalde verwachtingen.

Ach ja, gewoon blijven proberen, zou ik zeggen. Is ook niets mis mee.

Ik heb heb afgelopen zaterdag een test gedaan van de kruidvat, eogenlijk nog veelste vroeg want ik moet donderdag ongesteld worden.
Nou zag ik een lichte tweede streep, omdat ik het zo vaag vond heb ik er nog een gedaan en ook bij deze een lichte tweede streep !

Ik voel me wel zwanger met name heel erg moe, zal het echt waar zijn ?????

quote: Miekke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-06-2008 14:32:01'));

Ik heb heb afgelopen zaterdag een test gedaan van de kruidvat, eogenlijk nog veelste vroeg want ik moet donderdag ongesteld worden.
Nou zag ik een lichte tweede streep, omdat ik het zo vaag vond heb ik er nog een gedaan en ook bij deze een lichte tweede streep !

Ik voel me wel zwanger met name heel erg moe, zal het echt waar zijn ?????

Ik heb van mijn huisarts geleerd dat een tweede streep gewoon betekend dat je zwanger bent. Licht of niet. Want hij reageert op het hormoon dat je echt alleen in je lijf hebt als je zwanger bent. Ik zou dus zeggen GEFELICITEERD!!!!

Hoi Miekke,

Ik wil je ook feliciteren want ook volgens mij is een streep een streep of hij nu licht is of niet. Ik hoop je zeer spoedig te mogen volgen. Geniet er maar van hoor.

Groetjes
Inge

ik wil   je ook even feliciteren!!!

dus toch nog erg snel ondanks dat je het niet verwachtte!

ik moet as vrijdag ongesteld worden en zoals jullie waarschijnlijk weten zijn wij ook voor de 2e bezig..

ik ben zo nieuwsgierig of het wel of niet zo is, ik ben wel super moe en heb ook behoorlijk last van mn buik gehad halverwege, had ik bij de eerst ook.....
maar ook ik denk dat het niet weer zo snel raak zou zijn...
eigenlijk stomme gedachten,   je weet het toch nooit.

Zou ik vanavond eens een test halen, kijken of er misschien al iets te zien is?!?!
of toch maar even wachten tot het weekend, mmhhh.... lastig ;-)

jullie horen wel of ik weet of het 'raak' is of niet..

Channa mv Dyary

Hoi Channa,

Ik moet zeggen dat ik met Marissa ook een test heb gedaan een aantal dagen voor ik ongesteld moest worden. Deze was negatief. Toen ik vervolgens een dag overtijd was heb ik hem weer gedaan en nu was hij wel positief. Wat ik dus wil zeggen is dat een negatieve test nu nog niets zegt over een eventuele zwangerschap. Als je nog even wacht heb je meer kans en hoef je maar 1 keer je geld uit te geven. Maar ik snap goed dat je nieuwsgierig bent, ik heb in het jaar dat wij bezig zijn geweest ook elke maand een test gedaan. ik hoop uiteraard voor je dat het raak is.

groetjes

Linda

Terug
Bovenaan