Ik kan me er helemaal in vinden, wij hebben over de 2e 3 jaar gedaan, en denk je dat er iemand is die iets vraagt, niets nada noppes, terwijl ik altijd meteen kaartjes stuur als er eimand van mn vrienden zwanger is, maar nu heb ik helemaal neits gehoord wel als je ze toevallig ziet, of ook neit eens per email, de meeste weten dat we zolang bezig zijn geweest, maar dat wordt vergeten nu je zwanger bent. Ik ben nu 32 weken zwanger en het is nog net zo, vrienden van mijn man tonen gelukkig wel veel belangstelling, mijn eigen vrienden niet. Daar tegenover staat natuurlijk wel dat je weet wie je echte vrienden zijn, ik heb gelukkig heel goed contact met de vrienden van mijn man en ook een nieuwe vriendin hier in de buurt. Die vragen gelukkig wel hoe het gaat en of ze meoten helpen.
Het is nu ook zo dat we in een rotsituatie zitten, mijn moeder heeft de afgelopen jaren 2 cvas gehad en is daardoor aan het dementeren. Zij komt elke donderdag hier naartoe en op vrijdags ga ik daarheen, en nu jawel gaan ze verhuizen naar een senioren woning, en ze krijgen de 15e de sleutel. Erg goeie timing, hahaha. Maar ja, het is iig veel anders zwanger zijn als bij de eerste, toen werd er veel belnagstelling getoond en nu eignelijk niets.
Dus ik weet echt precies wat je bedoeld, ook zolang over gedaan en dan wil je toch wel dat ze af en toe wat vragen.
Het is nu ook zo dat we in een rotsituatie zitten, mijn moeder heeft de afgelopen jaren 2 cvas gehad en is daardoor aan het dementeren. Zij komt elke donderdag hier naartoe en op vrijdags ga ik daarheen, en nu jawel gaan ze verhuizen naar een senioren woning, en ze krijgen de 15e de sleutel. Erg goeie timing, hahaha. Maar ja, het is iig veel anders zwanger zijn als bij de eerste, toen werd er veel belnagstelling getoond en nu eignelijk niets.
Dus ik weet echt precies wat je bedoeld, ook zolang over gedaan en dan wil je toch wel dat ze af en toe wat vragen.