graag snel advies

hoi

Blij dat het gelukt is meestal; is het na een dag of 2 over hoor,en nog even een tip als je volgende keer weer een inenting moet laten doen geef je kleintje van te voren al een zetpilletje dan gaat het gelijk werken zodra ze de prik hebben gehad,en een vochtig doekje meenemen,groejtes wendy

ben ik blij dat ikmijn mannetje (nog) niet heb laten enten, heb ik die ellende allemaal (nog) niet.
Hij is nu 10 maanden en kerngezond, als ie 1 jaar is gaan we eens kijken wat we nodig vinden (weten we natuurlijk al)
groetjes Martine

hoi ik weeet niet of het altijd helpt maar ik heb vante voren
de vloeistof even in mijn haden gehouden zodat het op lichaams temp.
is... zo is het minder koud en krijg je dus niet zo snel kramp..
mijn kleine heeft gister 2 prikjes gehad en nergens last van..
gelukkig!

Het helpt ook erg goed om gelijk na het prikje de plek te masseren. Zo verspreidt de vloeistof sneller. Vroeger adviseerden ze om direct een washandje op de plek te leggen, maar dit moet je absoluut niet doen! Door de kou van het washandje stolt de vloeistof waardoor je erg pijnlijke rode plekken krijgt. Het masseren heeft mijn dochtertje erg geholpen, ze heeft totaal geen last gehad van de prikplekjes.

Heel veel succes!
gr. Eveline

quote: Martine1404 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-03-2007 20:03:10'));

ben ik blij dat ikmijn mannetje (nog) niet heb laten enten, heb ik die ellende allemaal (nog) niet.
Hij is nu 10 maanden en kerngezond, als ie 1 jaar is gaan we eens kijken wat we nodig vinden (weten we natuurlijk al)
groetjes Martine

hoi

even een vraagje waroom heb je je kindje nog niet laten inenten,ze hebben dat toch wel nodig hoor,en ze hebben er bijna geen last van als ze zo klein zijn,misschien als ze ouder zijn juist wel.groetjes wendy

Terug
Bovenaan