Ik heb het ook gehad, begon bij mij ook erg vroeg in de zwangerschap. Ik kon wel in slaap komen, maar niet doorslapen, en sliep op een gegeven moment nog maar max 2 a 3 uur per nacht. Na veel dingen geprobeert, van warme douche tot warme melk (dat nooit meer). Bij de HA geweest en die schreef mij temazepam voor, mocht ik max om de dag nemen, 1 tot 2 pilletjes van 10mg. heeft 2 x goed geholpen daarna ook niet, en na ong 1,5 maand kreeg ik een sterker middel lorazapam, nou werkte werelds, alleen dubbel effect, zoelde geen leven meer, een door naar ziekenhuis, om lang verhaar kort te maken, die lorazepam mocht niet, maar die temazepam wel zolang het niet continue was dus die heb ik tot einde zwangerschap 1x in de week genomen om toch net iets meer te slapen. Na mn bevalling (mn dochter lag op andere afdeling ivm te vroeg geboorte) een hele nacht knock out gelegen.
Dus een bezoekje aan je huisarts kan misschien wel eens goed zijn. Maar bedenk wel probeer je lichaam te laten rusten, dus ook lekker op de bank liggen, benen gestrekt. Ik ging altijd maar languit op de bank tv kijken. zodat mn lichaam nog wel zn rust kreeg.
Oh mijn ijzergehalte was juist super, nooit te laag geweest altijd aan de hoge kant, ja ik hou van boterhammen met appelstroop, en groene groentes.
Maar ik wens je heel veel sterkte en veel succes met slapen.