graag tips bij moeheid en slapeloosheid!!

Ijzertekort zou best kunnen...wel jammer van die slapeloosheid!!! Als het ijzertekort is kun je het ook proberen met floradix. Is bij de meeste drogisterijen/apotheken te krijgen. Zowel in drankje als in capsules. Dit heeft nl niet de nadelen van ijzertabletjes. Het werkt prima...heb ik zelf ondervonden!

Slaap ze!

Ijzertekort zou best kunnen...wel jammer van die slapeloosheid!!! Als het ijzertekort is kun je het ook proberen met floradix. Is bij de meeste drogisterijen/apotheken te krijgen. Zowel in drankje als in capsules. Dit heeft nl niet de nadelen van ijzertabletjes. Het werkt prima...heb ik zelf ondervonden!

Slaap ze!

Ik heb het ook gehad, begon bij mij ook erg vroeg in de zwangerschap. Ik kon wel in slaap komen, maar niet doorslapen, en sliep op een gegeven moment nog maar max 2 a 3 uur per nacht. Na veel dingen geprobeert, van warme douche tot warme melk (dat nooit meer). Bij de HA geweest en die schreef mij temazepam voor, mocht ik max om de dag nemen, 1 tot 2 pilletjes van 10mg. heeft 2 x goed geholpen daarna ook niet, en na ong 1,5 maand kreeg ik een sterker middel lorazapam, nou werkte werelds, alleen dubbel effect, zoelde geen leven meer, een door naar ziekenhuis, om lang verhaar kort te maken, die lorazepam mocht niet, maar die temazepam wel zolang het niet continue was dus die heb ik tot einde zwangerschap 1x in de week genomen om toch net iets meer te slapen. Na mn bevalling (mn dochter lag op andere afdeling ivm te vroeg geboorte) een hele nacht knock out gelegen.
Dus een bezoekje aan je huisarts kan misschien wel eens goed zijn. Maar bedenk wel probeer je lichaam te laten rusten, dus ook lekker op de bank liggen, benen gestrekt. Ik ging altijd maar languit op de bank tv kijken. zodat mn lichaam nog wel zn rust kreeg.
Oh mijn ijzergehalte was juist super, nooit te laag geweest altijd aan de hoge kant, ja ik hou van boterhammen met appelstroop, en groene groentes.

Maar ik wens je heel veel sterkte en veel succes met slapen.

Hi,

Een ijzer te kort kan voor slapeloosheid zorgen. Maar dat hoeft niet altijd de oorzaak te zijn. Ik heb zelf een ijzer tekort, maar ijzertabletjes hielpen niet.

Wel heb ik ook, net als pini, temazepam geslikt. Inderdaad niet elke dag, maar als je zo 1-2 keer per week lekker kunt slapen, kun je de rest van de week ook aan. Dit mocht maar tot een bepaalde week in de zwangerschap (ik dacht 35 weken) omdat je anders te versuft zou kunnen zijn om te bevallen.

Ga naar je ha, want wellicht is er wel iets aan te doen. Ik houd zelf niet van de opmerking: het hoort er nu eenmaal bij. Die opmerking kreeg ik bij mijn eerste ook, achteraf bleek ik bekkeninstabiliteit te hebben en had ik mooi minder klachten kunnen hebben als ik geholpen was! Dus blijf er niet mee lopen, maar praat er met je ha over!

Gr. Tamara.

ik ben 28 weken zwanger en ook zoekende naar het wondermiddel
ijzer is goed, suikers zijn goed, bloeddruk is goed, baby groeit goed, alleen ik ben doodmoe, slaap licht en slecht.
nachtmerries zijn wel minder, en minder stress omdat ik nu minder werk en gister getrouwd, dat geeft wel meer rust maar slapen doe ik nog niet.
na de bruiloft gisteren ben ik vandaag ook heel moe. morgen leef ik wel verder. was gister heel rustig hoor, vanaf 14 uur thuis alweer op de bank gelegen en vroeg naar bed. gelukkig kozen wij er voor om het feest pas na de geboorte te houden.
energie zou fijn zijn, wie weet als de zon weer schijnt, misschien is het wel vit a tekort ondanks dat ik davitamon mama plus slik

ik ben 28 weken zwanger en ook zoekende naar het wondermiddel
ijzer is goed, suikers zijn goed, bloeddruk is goed, baby groeit goed, alleen ik ben doodmoe, slaap licht en slecht.
nachtmerries zijn wel minder, en minder stress omdat ik nu minder werk en gister getrouwd, dat geeft wel meer rust maar slapen doe ik nog niet.
na de bruiloft gisteren ben ik vandaag ook heel moe. morgen leef ik wel verder. was gister heel rustig hoor, vanaf 14 uur thuis alweer op de bank gelegen en vroeg naar bed. gelukkig kozen wij er voor om het feest pas na de geboorte te houden.
energie zou fijn zijn, wie weet als de zon weer schijnt, misschien is het wel vit a tekort ondanks dat ik davitamon mama plus slik

Terug
Bovenaan