graag veel reacties want ik weet het ff niet meer hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

kan het zijn dat de digitale clear bleu testen niet hun werk doen want hij zegt niet zwanger maar met een andere test wel 2 blauwe strepen???   Als ik de test van clear bleu eruit haal zie ik wel een licht blauw streepje wat wil dit dan weer zeggen

wie weet het antwoord en helpt me een beetje uit de rats!!

kus bloem

Sorry ik kan je hiermee niet helpen. Ik heb gisteren 2 dagen voor NOD getest en 2x een 2e streepje gehad op mijn testen van Sensitest en bij de digitale van CB gaf hij binnen 30 seconden al zwanger aan.

hi,hi,
clear bleu heb ik geen ervaring mee, maar twee strepen zijn 2 STREPEN   dus zwanger.
misschien is je hcg nog niet zo hoog, probeer het over een paar dagen nog eens je zult zien...
bij mij eerste test ook heel licht, en een paar dagen laten veel dikker, en donkerder dande controle streep.
succes.

Ik weet niet hoever je dnkt te zijn, maar als je te vroeg test kan je nog negatief testen.
Ik zou over een paar dagen nog eens testen!

Succes meid!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Toen ik zwanger was van mijn oudste, was de eerste digitale test negatief. 4 dagen later was deze wel positief. Toen ik achteraf de patronen met elkaar vergeleek, bleek op de eerste test een licht blauw streepje te staan. Op de tweede test was dit streepje veel duidelijker.
Als je dus zegt een licht streepje te hebben gezien...... dan geeft dat hoop zou ik zeggen. Het is moeilijk, maar ik zou nog even een paar dagen afwachten en de test dan nog eens doen.
Succes!!

Ook bij mij gaf de CB digitale test heel snel zwanger aan en heel pril in de zwangerschap. In de gebruiksaanwijziging staat trouwens dat je niet naar de strepen op de stick moet kijken, dus daar zou ik mn hoop ook niet op inzetten. Dat een andere test wel positief is, is wel apart. Misschien reageert die test sneller op HCG dan CB. Ik zou zeggen test over een paar dagen nog een keer.
Hoop dat er dan in koeienletters ZWANGER staat. Dat is denk ik de enige manier om zekerheid te krijgen.

Toi toi toi

Groetjes
Anoek
(27+6 wk zwanger 1e kindje)

Hoi bloemig bloempje,
Weet je, je wilt natuurlijk graag geloven dat je zwanger bent, ik denk dat je dat ook bent.Ik geloof eerder een ´ouderwetse zwangerschapstest ´dan een digitale test.Ook al zijn ze van hetzelfde merk..Zo ´n ouderwetse is toch onomstotelijk zou je denken, en zo ´n digi kan kapot zijn...Ik zou over een paar dagen nog een ´ouderwetse ´ kopen en doen, desnoods van een ander merk.Succes!
Groet Missmama.(33 wkn 3e kindje)

Hallo,

Ik heb bij al mijn zwangerschappen in eerste instantie negatieg getest, welke test ik ook gebruikte...Als ik jou was zou ik er een paar dagen tussen laten zitten en dan nog een keer testen. Mijn ervaring is wel dat de óuderwetse'testen beter werken  dus die zou ik kopen...scheelt ook weer volgens mij

Heel veel succes!

Groetjes Brechtje

Terug
Bovenaan