graag veel reacties want ik weet het ff niet meer hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Hoi Bloemig bloempje,

Ik heb zelf een CB digitale test gedaan en die gaf heel snel zwanger aan, maar ik was dan ook al een week "overtijd".
In de beschrijving staat inderdaad dat je niet naar de streepjes binnenin moet kijken. Misschien is die andere test die je hebt gedaan wel gevoeliger en daar staat waarschijnlijk ook in een licht streepje is ook een streepje!
Sterkte en ik zou over een paar dagen gewoon nog een keer de test doen om het zeker te weten.
Groetjes KMD

Hoi Bloem

Vandaag was er een vrouw voor moeder voor moeder bij mij op visite.
Op een gegeven moment hadden we het over de zwangerschaptesten. Zij vertelde mij dat digitale testen zoals clear blue vaak niet in een voreg stadium een goede diagnose geven.
Bij de andere testen kan het streepje namelijk wat vager zijn en heb je dus minder van het zangerschapshormoon nodig voor een positieve test.
De "ouderwetsere" testen met twee streepjes waren volgens haar nauwkeuriger.
Ik weet niet in hoevrre dit klopt want heb er zelf geen ervaring mee, maar toch zeker de moeite waard om in je achterhoofd te houden (zij hebben er immers veel mee te maken).
Nou veel succes, hoop dat je snel meer weet!!

Jen

hoi hoi dames   even ter info...

ik den k dat ik toch echt zwanger ben ik heb vandaag een test gedaan van de trekpleister en weer 2 strepen teststreep donker blauw en ander streep licht streepje....dussss   ik wacht nog ff af maar heb zon fijn gevoel dat ik nu echt zwanger ben !1 wil jullie nog ff bedanken voor de fijne reacties erg tof

doei doei hele dikke kus BLOEM

Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!!! Je kan er nu niet meer omheen hoor.
Ik zou zeggen geniet ervan.

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan