Graag zwanger worden na miskraam...

Hoi meiden,

Wie heeft er laatst een miskraam gehad en wil weer graag zwanger worden? Ik heb 2maart een curettage gehad maar nog steeds test ik licht positief, ik hoop morgen eindelijk een echt negatieve zwangerschapstest te hebben zodat mijn eisprong er misschien weer aan komt.

Zijn jullie er al klaar voor? Alweer aan de klus gegaan? Jullie cyclus snel op gang?

Groetjes

Hoi Charlot,

Ik heb vorige week zaterdag een miskraam gehad en in eerste instantie wilde ik helemaal niet meer, maar na een aantal dagen kwam de grote wens voor nog een kindje weer naar boven.
We gaan er dus weer helemaal voor.

Ik heb dus op 10 maart een miskraam gehad en de bloeding heeft 5 dagen geduurd. Ik hoop dat ik de bloeding als een ongesteldheid kan zien en dus aanstaande donderdag/vrijdag mijn ei zou hebben.
Wij gaan er weer helemaal voor.

Ik moet wel zeggen dat het dubbel voelt, maar denk ook dat ik het op deze manier gewoon verwerk. En als ik opnieuw zwanger zou zijn ik het makkelijker een plaatsje kan geven.

Ik weet dus niet hoe mijn cyclus nu is, dus aankomende tijd maar veel aan de klus (vindt manlief helemaal niet erg)

Groetjes

Charlotje,

Ik heb op 1-11-11 een curettage gehad. Op 1-12-11 had ik een negatieve test (misschien wel eerder, maar dat was de eerste test die ik deed). 6-12-11 werd ik weer ongesteld. Op 5-1-12 deden we een nieuwe test en bleek ik weer zwanger te zijn. Ben nu inmiddels alweer 15 weken en gaat allemaal goed. Het kan soms even duren voor het hormoon uit je lichaam is. Mijn cycles was veel korter dan voor mijn vorige zwangerschap en is dus ook lastig om je ei te bepalen. Als jij er weer klaar voor bent zou ik gewoon om de dag klussen dan mis je je ei nooit. Succes en hopelijk kan je snel melden dat je weer zwanger bent.

Groetjes

Ik heb eind januari een miskraam gehad. En ben nu bijna zeven weken zwanger. Het was bij ons dus al meteen de 1e keer raak. Juist na een miskraam ben je erg vruchtbaar omdat er dan nog veel van dat hormoon in je lichaam zit.
En ik ben niet de enige een vriendin is twee maanden terug bevallen van een gezonde zoon. Had ook een miskraam gehad en ook meteen maand erna weer zwanger!

Het gevoel was wel dubbel maar Als je weer zwanger bent helpt het je wel om over je miskraam heen te komen!

Ik zou zeggen gewoon gaan klussen om de dag. Geen ovulatie testen doen. En als je na een week nog niet ongesteld bent een digitale test doen. Daar staat gewoon zwanger of niet zwanger. Bespaard je een hoop gestress en onzekerheid.

Hey,

Ik heb 23 november een curretage gehad vanwege een missed abortion. bij mij duurde het de eerste keer 10-11 weken voordat ik ongesteld werd (had voor mijn zwangerschap ook onregelmatige en lange cyclus, heb ook pcos)
nu ben ik bezig met de tweede ronde en denk dat ik nu in mijn vruchtbare week. zit. was bezig met digitale ov testen, maar de test deed het vanochtend opeens niet meer.
ik zie het maar als een teken om geen nieuwe testen te doen, bespaart me een hoog stress. en ik wacht wel een week langer met testen (voor het geval dat mijn cyclus langer is)
sterkte ermee

Hoi,

Ik heb in okt een curratage gehad,bij mij heeft het 6 weken geduurd voordat alle HCG uit mijn bloed was.
Ik ben ook al die weken naar het ziekenhuis moeten gaan om bloed te prikken.
Ik ben toen in dec weer zwanger geraakt.

Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken en dat alles wel goed komt.

Heel veel succes..

In maart ook miskraam gehad. Wilde erst voor curretage gaan maar miskraam kwam toch spontaan op gang. Ik vond dat lichamelijk vrij heftig - echt naar.
nu nog niet ongesteld geweest. Na miskraam lang bloedverlies gehad. Kan nog steeds niet echt zonder inlegkruisje.

Ik gun mijn zoontje een broertje of zusje. Voordat we zwanger waren van hem duurde dat ruim 2 jaar. Je bent dan alleen maar bezig met zwangerworden, testen, ziekenhuisbezoek, piekeren, etc.
Dat was echt niet gezond; keer op keer teleurgesteld worden.
Zo'n miskraam is naar en verdrietig maar ik vond de periode voor mijn eerste zwangerschap zwaarder. die onzekerheid, gebrek aan spontaniteit etc.
Ik ben nu vastbesloten om gewoon te ontspannen. Mijn lijf moet herstellen, we zien wel wat de toekomst brengt. Een tweede kindje is van harte welkom maar ik ga er niet teveel om stressen.
nou ja ik ga het proberen :)
We weten dat ik zwanger kan worden en een gezond kindje kan krijgen: hoop doet leven !

Hoi meiden,

Zit nu in dezelfde situatie als Charlotje en Imawu..op 2 maart heb ik ook een miskraam gehad na 12 weken zwangerschap en op 6 april ben ik weer ongesteld geworden. Mijn hormonen vliegen nu alle kanten op, waarschijnlijk meer kans dit weekend op zwangerschap, Al die vragen die door je hoofd spoken, wel of niet erweer voor gaan, misschien te snel op onze dochter die 1 jaar is, mijn leeftijd speelt mee, ....Oefff het valt niet mee. Ik ben het ook met Imawu eens dat de eerste zwangerschap moeilijker was dan de miskraam nu, ook daar hebben wij jaren op gewacht en nu genieten we zo van onze kleine meid. Ach, jullie horen het tzt wel wat er is gebeurd. Fijn dat ik het even van me af kon schrijven.
Allemaal veel succes

Terug
Bovenaan