Graag zwanger worden na miskraam...

hee meiden,

Ik heb 17 mei een miskraam gehad en 19 mei was de test gelijk neg. ik was 5,5 week zwanger.
nu had ik het gevoel (31 mei, 1 juni) dat ik de eisprong had, en had nog een ovtest liggen. dus gedaan en er kwam meteen een blij poppetje te staan. gelijk klussen natuurlijk .
maar ik weet niet of dat wel goed is, meteen naar een miskraam weer zwanger worden??
We kunnen nu volgens internet en mijn cyclus 12 Juni een ztest doen.
Maar ik ben naar mn miskraam nog niet ongesteld geworden.

iemand ervaring.?

Hoi linda
Ik heb in juli een miskraam gehad. Ik heb toen ook even een 'pauze' genomen met zwanger proberen te worden. Ik had zelf zo'n idee van; laat ik maar eerst enkele keren ongesteld worden dan is mijn baarmoeder ook schoon voor de volgende. Maar maak niet dezelfde fout als ik. Ik ging er zo erg in op dat het niet lukte. Nu ben ik eindelijk weer zwanger. +/- 5 weken. Heel veel succes!

Hey hallo,

Ik ben helaas nieuw hier. Ik heb 3 februari een miskraam gehad na 8,5 weken. Wij hebben het wel een plekje kunnen geven en willen allebei heel graag opnieuw zwanger worden. Twee dagen geleden getest of de hcg al uit mn lichaam was. Had nog maar een heel licht streepje. Ik wil namelijk niet vals positief testen... Nu heb ik veel gelezen dat je vruchtbaarder bent na een miskraam. Iemand ervaring mee?

Terug
Bovenaan