graag zwanger worden

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben Chantal ,
ik ben hier vandaag voor het eerst en ik wil zo graag zwanger worden.
Ben nu al vanaf augustus 2005 gestopt met de diana pil ,en nog steeds niets!
~Hebben jullie tips voor mij?
groetjes

Hoi,
Ik kan je alleen maar succes wensen Ik zit zelf pas in ronde 1 en kan er dus nog niet veel van zeggen.
Je kunt op dit forum in elk geval wel veel info vinden waar je veel aan kunt hebben.
Succes gr Barbara

Hoi
Ik ben Carina. Vandaag ook voor het eerst op deze site. Mijn man en ik zijn nu inmiddels alweer een aantal maanden bezig. En nu al elke maand die frustratie en spanning.

MIjn vriendinnen roepen wel joh rustig blijven, je bent nog maar net bezig en hoe meer je er mee bezig bent hoe langer het duurt. Nou dat zal allemaal best, maar ik ben zo ongeduldig.

vooral de dames die al langer bezig zijn, hoe houden jullie dit vol.

Hoi Chantal en de rest,welkom.
Ik ben ook sinds aug 2005 met de diane pil gestopt,behalve pukkels(gr) ben ik ook nog niet zwanger.Heb jij regelmatige normale cycluccen??Ik nl helemaal niet ze zijn enorm lang gemiddeld 48 dagen ofzo,dus ja dan duudr het ook langer voor je weer kans maakt,ik wens jullie allemaal veel forym plezier en dat het maar snel mag lukken!!
Groetjes Cat

hoi chantal en andere,
welkom op dit forum.
Leuk dat jullie ook meekletsen.
Ik zit nu in mijn vierde rondde en vind het ook elke keer weer spannend
en een beetje een terleurstelling maarja en zijn zat andere vrouwen die jaren bezig zijn dus ik mag nog niet zeuren. Vind het wel leuk om met iedereen er over te praten. Volgende week mijn NOD maar weer afwachten wat het mag worden
Succes allemaal doei x liz

Hallo allemaal.
Ben er voor het eerst en 22 maart slik ik mijn allerlaatste pil. Dus nog 1,5 strip!!
Nu maar hopen dat t gaat lukken. We wachten af.
Misschien een stomme vraag maar wat is ook alweer de afkorting van :nod??
Ik wil iedereen veel suc6 wensen en ik hoop dat t iedereen lukt om zwanger te worden.

Groetjes Blondje

NOD betekend de dag dat je ongesteld moet worden maar het niiet wil.
NOD = niet ongesteldheids dag.
Succes allemaal met zwager worden, het is nu erg koud en ze zeggen dat dan de meeste kindjes verwekt worden
Ik hoop het,
Liefs Rene (ronde 7)

Hoi,
Ik ben in september 2005 gestopt met de pil en mijn lijf is nog een beetje van slag van alle hormonen die er eerst ingestopt werden. Het enige wat inderdaad helpt is rustig blijven, maar dat valt niet altijd mee. Ik wens je veel succes en veel plezier en heb vooral vertrouwen in je lijf (ook dat valt niet altijd mee). Succes.

Bloem 25

Terug
Bovenaan