graag zwanger worden

Hi Ik ben Dee,
Dit is voor mij de eerste keer dat ik mee doe aan een forum. Ik vind het dus best spannend! Mijn partner en ik proberen ook zwanger te worden. Mijn laaste menstruatie was op 3 januari.   We zijn nu  2 maanden bezig en ik merk dat ik er veel te veel mee bezig ben.
Ik heb in nov. mijn spiraal laten verwijderen omdat ik de laatste half jaar dagelijks last had van bloedingen. Midden nov werd ik ongesteld dus wij dachten joepie we kunnen aan de slag.ik heb nog 1 maand  de pil geslikt.  Helaas was het niet raak.3 januari ben ik  pas weer ongesteld geworden. Ik weet ook niet wanneer mijn eisprong is dus hebben we rond twee datums  gevreen die je op de online-biologische klok kan opzoeken. We hopen dat het dit keer wel raak is! Hoe weet ik nu wat mijn cyclus is?! Ik dacht dat ik 23 januari ongesteld moest worden uitgaande van een cyclus van 21 dagen, maar het zou net zo goed rond 1 februari zijn, dat is een cyclus van 28 dagen. Ik denk dat ik die maar aanhoudt. Ik moet mij echt inhouden om nu geen test te kopen en geduld hebben tot volgende week, maar dat is zo moeilijk! Ik hoop dat mijn verhaal een beetje begrijpelijk is. Ik wens iedereen op het forum een vruchtbare tijd toe!

tot lezens, Dee

Met Dee nog even!
Als ik jullie ervaringen zo lees, dan voel ik mij wel een beetje een zeurpiet. We zijn net bezig!

Groetjes, Dee

hoi,hoi
welkom op dit forum hier kan je met al je vragen terecht!
als je een kinderwens wil dan ben je in het begin alsmaar
zenuwachtig want zo heb ik dat ook meegemaakt maar als het ff wat langer duurt
wat ik niet hoop voor jou, maar ze zeggen dat je op een jaar moet rekenen want de pil
als je die heb gebruikt moet eerst goed uit je lichaam en dat kan 3 mnd duren ongeveer maar misschien ben je wel heel snel zwanger want iedereen is immers anders dus dat is afwachten maar maak je niet druk probeer ontspannen te blijven ook al is dat niet altijd makkelijk
ik ben nu zelf 1 jr en 2 mnd bezig en ga waarschijnlijk binnenkort voor ivf dat is ook geen pretje
maar ik bedoel gelukkig hebben ze in deze tijd van alles om je te helpen he succes
en hou ons op de hoogte he gr liefs voetbalgek xx

Hi voetbalgekje,

Bedank voor je lieve reactie! Ik heb gisteren bij mijn reactie eigenlijk niet vertelt dat al moeder ben van twee jongens. Ik dacht dat het niet relevant was vandaar. Maar misschien is het wel duidelijker voor de lezers. Dus bij deze. Ik heb mijn twee kids uit een vorige relatie die helemaal niet goed verliep. Ik ga nu al een poos met een hele lieve man die zelf geen kinderen heeft. Bij mijn twee kids werd ik ook meteen zwanger nadat ik stopte met de pil. Vandaar dat het mij verbaast dat het nu niet zo is. Ik ben bang dat het spiraaltje misschien schade heeft aangericht aan mijn baarmoeder. Vandaar eigenlijk dat ik er zo mee bezig ben.

Jullie zijn al een hele poos bezig. Dat is best pittig lijkt mij en zeker om aan de volgende stap te denken. Daar heb ik echt bewondering voor! Op mij kom je heel positief over en dat is heel goed!

xxx Dee

Hoi hoi

Rene bedankt voor t beantwoorden van mijn vraag.
Ben er mee geholpen.

Liefs Blondje24

Terug
Bovenaan