grappig uitspraken en/of reacties

hebben jullie kindjes ook van die grappige uitspraken en/of reacties?

karlijn staat er bol van:

* keihard lachen als ze zelf een boer of scheet laat , maa als pappa dat doet roept ze heelhad juj juj pappa en steekt ze haar vinger bstraffend op naar pappa

* ze zag en x de reclame van casa die mamma pizza en riep toe heel hard : eet je pizza

* haar popjes heten allemaal pietje

* als er ietsalt of suk gaat roept zr hard ohh neej!!

* ze veromd het om floor t zeggen en zegt nog steeds zus
als iemand vraagt hoe floor het zegt ze doodsimpel zus

en zo kan ik nog wel ff doorgaan hahaahaha

groetjes maurilla

We zijn de laatste tijd heel streng bij Daniel, en zo staat hij nog al eens in de hoek als hij uit de box is.
Ik zat enorm te mopperen op manlief en trekt Daniel manlief aan zn broek en wijst naar de hoek hihi

Daniel is nu beetje ziekjes en na een al een paar keer getempt te hebben de afgelopen dagen pakte ik de termometer, hij liep gauw naar de bang en ging met zn beentjes wijd liggen en wees naar zn billen en zegt heel lief, mama ta!
(mama daar)

Liepen manlief en ik arm in arm en Daniel zat effe in de buggy, mag hij later even uit de buggy, gaat hij tussenin lopen doet zn armpjes om onze benen heen, zo schattig!

Liefs Marina

Hey,

Leuke topic,

Als wij 'smorgens Nynke dr kamertje inkomen zegt ze "heb je lekker geslapen"?

Als papa gek doet zegt ze "wat doet die papa nou"?

Als Papa voetbal kijkt roept ze "Ajax" of kom op Ajax!"

En tegen de kat zegt ze als die bij de deur staat "wil je lekker buiten spelen Catlin" hahaha

Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Groetjes Stefanie

als Quinten brandende kaarsen in een folder ziet staan is het "au mama".

en als er iets op of leeg is pakt Quinten het en is het 'op'

elke keer als hij een vrachtauto ziet zegt hij 'opa auto".

-Laura zei tegen alle poppetjes Piet in het boekje van tien kleine negertjes
-als ze geen zin meer in brood heeft haalt ze alles van haar bord en zegt Op!
-als ze gepoept heeft zegt ze Bah en pakt het aankleedkussen
-als de telefoon gaat roept ze Papa! Oma! Mag (mark)! en hoopt ze blijkbaar dat het een van die drie is

Renske maakt ook grapjes, waar ze dan zelf heel hard om moet lachen. Dan zegt ze ome ****, motor. (Nou, dat klopt, die heeft een motor.) En dan zegt ze opa motor. En ze weet dat dat niet klopt en dan moet ze heel hard lachen.
Laatst was ze iedereen aan het opnoemen die op de foto stond die bij opa aan de muur hangt. En bij Dennis zegt ze Bumba. En weer heel hard lachen.

jaaaah ik mag eindelijk ook meedoen :D
nathalia kletst er nu ook behoorlijk op los en soms komt dat er heel leuk uit!

zo kreeg erwin gisteren op zn kop van nathalia!
papa liep door het rode stoplicht.
zegt nathalia:
ooohhhh papa! nie toen! (niet doen) met haar wijsvinger i nde lucht.
als t stoplicht op groen staat zegt ze: jaaaaah opee
(lopen)

als de huistelefoon gaat zegt ze : oma!
gaat mn mobiel zegt ze papa!
zit ik op msn zegt ze antie en wijst ze naar haar oren.
(even uitleg.. haar oom anthony en nathalia bellen dan via de headset met elkaar hahaha)

anthony noemt ze de ene keer enteNIE en de andere keer entieJA whahahaa
sherilyn, nathalia haar tante kan ze niet uitspreken dus zegt ze maar gewoon "ja" als je vraagt wie dat is whahaha

als ze wakker word en ik vraag of ze lekker heeft geslapen zegt ze jaaaaaah. mama ook???
hahahaha.

nou, ik zal maar ophouden want anders wordt het helemaal zo lang :p

liefs, do

Jippiee ook ik kan eindelijk meedoen!

We hebben Myrthe geleerd dat oven heet is en de strijkijzer, waar ze dus bij beide als die aanstaan ver uit de buurt blijft.
Was ik laatst aan het strijken komt rob me een kusje geven. Begint Myrthe te gillen, rukt Rob aan zn broekspijp mee en roept HEET... (zo van, weg daar papa dat is heet)

Myrthe gooit ook al haar brood van dr bord en roept dan dat het OP is, zodat ik alvast nieuwe kan smeren.

Op kdv ging juf luieremmer legen, zeete de zak op de grond. Myrthe loopt erheen, kijkt erin en roept Bleuhhhh.
Ook op kdv: Myrthe ligt met kindje in bed te praten, komt juf naar binnen. Myrthe gaat gauw liggen en doet net of ze slaapt whahahahaha.

Als Myrthe of mama bloot is roept ze Sessie (sexy) als papa naakt is en ze ziet zijn piemel, wijst ze ernaar en roept ze BLEUHH
Whahahaha....

Liefs

Terug
Bovenaan