grappig uitspraken en/of reacties

ja leuk,

hier ook een echte kletskous en ik lig ook regelmatig in een deuk. laatst had ze echt iets raars.
we zijn samen met de klei aan het spelen, ik had een poppetje voor haar gemaakt waar ze heerlijk mee aan het spelen was. een pannenkoekje gerolt, die leg ik over het poppetje heen als dekentje. haalt ze het dekentje weg, trekt de benen van het poppetje en legt hem weer terug onder het dekentje. dus ik vraag heel verbaasd wat doe je nou. zegt ze doodleuk: poppie slape, poppie boek(broek) uit. tja zij moet toch ook haar broek uit als ze gaat slapen. 5 min later komt ze terug haalt het dekentje weg 'poppie wakke, boek aan'.

wat een wijsneuzen hebben we ook he en geen van allen 2.

Whahahaha wat zijn jullie kindjes grappig!!! Heerlijk om te lezen! Indy is meestal niet zo grappig, wel slim in haar opmerkingen.
Alleen net was t wel grappig, we liepen de trap op, ik achter haar aan en zeg: "hup!" zegt Indy "actie" hahaha ja dan hoor ik mezelf dus....
Maar ze onthoudt zo veel, ik vertelde net dat ze morgen met mama naar Frank gaat (de osteopaat) dus ik vroeg: weet je nog wie dat is? Zegt ze"buikje voelen!" Dat is wel heel knap want daar zijn we bijna twee weken geleden een keer geweest... (weet ikzelf nog amper whahaha)

hahahaha wat een bijdehandjes zijn onze peutertjes ook zeg hahaha

karlijn had ook nog wat leuke opmerkingen :

vraagt pappa aan karlijn ben je een boef? zegt lijn nee mamma

karlijn helpt graag mee met koken en dan mag ze in de pannen roeren, tijdes t roeren zegt ze : hoerehoere hoere haahaha

ze heeft voor sinterklaas een heel leuk potje gekregen en de hele dag moet ze dus passe passe ( plassen )
broek uit romper open en luier af , gaat op de pot zitten en ineens vliegt ze eraf en staat ze me op de grond te plassen
zeg tegen dr wat doe je nu moet je op t potje doen
neej zegt ze is bah
hahahahahahaha

Wat een leuk topic! Wat weten jullie veel op te noemen, zeg! Mijn dochter is ook een echte kletskous en ik moet ook heel vaak om haar lachen. Maar om het dan weer allemaal te herinneren.... Dat is lastig. Jammer, maar ja... Kijken of ik toch nog iets weet.

Mijn dochter is nu erg bezig met dingen die wel of niet passen. Blokjes die op elkaar kunnen passen, beren die in de poppenwagen passen, maar ook dingen die duidelijk niet passen.
Zo zegt ze laatst: " pas niet (daarmee bedoelde ze dat zij niet past in de poppenwagen), beer pas wel (maar dat de beer dus wel past).
En ik liet de achterdeur even openstaan. Loopt ze er naar toe en zegt: 'deur dicht, koud buiten".. (vrij vertaald, maar ik kan niet opschrijven hoe ze het echt zegt.)
Dan hoor je inderdaad jezelf praten :)
Jammer dat ik niet meer dingen kan bedenken. Ik moet ook erg lachen om jullie voorbeelden!

Hoi!

Zo, ik heb net heel hard gelachen om de BLEUHH van Myrthe om haar papa's piemel en om het verhaal van Karlijn die op de grond plast want het potje is vies!!!
;-)))))

Isabelle is ook erg bijdehand voor haar leeftijd (20mnd)
* Ze zegt regelmatig als we de trap opgaan: 1,2 huppekee (net als mama).
* Roept tegen alle jongens die we ergens tegenkomen: meisie! en dan heeeel hard lachen! (dat wordt nog wat als ze ouder is...)
* Ze heeft van Sinterklaas een gietertje gehad en geeft braaf 2x per dag de plantjes water onder een luidruchtig geslurp!
Vanmiddag riep ze:mama, plantje nie drinke!
Ze was vergeten slurp te doen!
* Roept tegen papa ook sessie (sexy) als hij onder de douche staat, maar als ze met mij gaat douchen roept ze: IEH mama!!! (geen idee waarom?????)
en zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken en duimen dat we vannacht door mogen slapen.

Liefs Monica

Hahahahaha wat een grappige kinders hebben we toch!

Myrthe is altijd bang dat we zonder papa weggaan. Als ik al naar auto loop en papa is nog binnen, roept ze papa kó (kom) en als hij niet reageerd dan roept ze steeds geirriteerder hihi.

Myrthe moet weleens in hoek zitten als ze blijft zeuren om niks... Nu gaat ze zelf al in hoek zitten als ze zeurt, terwijl ik niks zeg. En als ze dan daar zit, hard gaan brullen totdat ik zeg dat ze eruit mag komen hahahaha

hey
kelwin kletst ook de hele dag door.
erg grappig.
als je zegt wat zegt oma? zegt hij : eh! zo van afblijven met dat vingertje.. hihi
hij noemt alle auto's op van wie die zijn weet hij ook precies. oma auto , papa auto, mama auto, susia (Lucia) auto (schoonzusje) nijna auto (martijns auto) (haar vriend)

als mama;s bord leeg is zegt hij: mama op.

als je hem vraagt : wil je nog wat drinken? dan antwoord hij ook gericht wat hij wel of niet wil met ja of nee

hij vertikt het alleen om kelwin te zeggen. haha dan zegt hij jij of jou als hij het over zichzelf heeft.

leuk al die uitspraken

Liefs, Christien

Terug
Bovenaan