Grappige acties van de kinderen

caithlyn heeft ook weer wat nieuws en trekt overal ineens de broek na beneden en zegt dan mama/papa katy poepen whahhaha gister dus ook bij de dokter...

ook heb ik een stopwoordje sukkel gehad nu ging ik laatst wandelen maar botste ergens tegen aan en zegt ze ineens sukkel van binnen lag ik helemaal in een deuk en nu als ze ergens tegen aan botst roept ze sukkel

hahaah wat grappig allemaal :p
hihi kelwin had pas iets: mn man zegt tegen de hond van mn schoonouders: kut hond en hij gaat naar de hond toe en zegt het ook oeeeeeeps.. hihi het is echt oppassen met wat je zegt nu..

hahaha heerlijk om te lezen al die verhalen.
gister waren we een puzzel aan het maken. ik gaf de stukjes en zij probeerde ze in de puzzel te stoppen. ze weet prima waar alle stukjes horen, maar het lukt vaak nog niet om ze er goed in te doen (mevrouw heeft ook niet altijd het geduld). ze had het puzzelstukje verkeerd om, dus opa zegt even draaien elounda. gaat die tut zelf een rondje draaien met het puzzelstukje in haar hand. hihihi opa rolde bijna van de bank van het lachen en elounda keek hem heel verbaasd aan 'wenkbrauwen omhoog zo van ik moest toch een rondje draaien'

Terug
Bovenaan