grappige, ondeugende en lachwekkende kids

Hoi meiden,

Isabelle heeft het er momenteel best moeilijk mee dat ik slechts 1 hand ter beschikking heb.
Zo moet ze, net als anders, het "hele" eind naar de winkel lopen, maar vandaag kon ze niet in het karretje van de supermarkt, want dat kan ik niet duwen.
Gaat ze naar een mevrouw toe die al een karretje heeft en vraagt ze heel lief: "mevouw, Isabelle in karretje?" Die mevrouw lachte zich rot en zei: "van mij mag het wel, maar ik denk dat je moeder daar anders over denkt". Gelukkig snapte Isabelle het wel nadat ik het uit had gelegd.

Verder zei ze toen ik haar na de lunch naar boven dirigeerde: "tot straks schatje" tegen de schommelezel ;-))))
Bovenaan de trap riep ze heel hard: "Isabelle gaat NIET slapen!!!" en keek mij aan en vroeg: "mama wel slapen?" ;-)

Kortom: ik heb een echt bijdehandje in huis die van het uit bed komen 's morgens tot het 's avonds weer naar bed toegaan kletst.

Soms wordt ik er wel eens moe van, maar momenteel fleurt ze mijn dagen aardig op.

Hoe grappig, ondeugend en lachwekkend zijn jullie kids?

Liefs Monica
(die nu een supermoeie hand heeft van het typen...)

Wat een leuk verhaal !!
Hier ook een bijdehandte kwebbel hoor !
Al moet ik eerlijk bekennen dat ze de afgelopen dagen echt heeeel erg eigenwijs is en ik haar regelmatig van de grond af moet halen...
Weglopen is geen optie, ze komt echt niet achter mij aan... ik dus wel achter haar :)
Vanmiddag zag ze een kapoentje op de grond liggen, buigt ze helemaal voorover, gaat zwaaien en zegt : Daaaag lieve kapoenie.....
Dat maakt weer een hoop goed :)
Liefs, Sophie

Hahahaha gewéldig!

Myrthe was het vorige week ook niet met me eens. Kon ik normaal haar oppakken en verderop neerzetten en dan doorlopen, liep ze 'braaf' mee. Toen niet, ze vond de trap zo geweldig. Ze kijkt me aan, gaat zwaaien, dag mama en hop daar ging ze. Kon ik achter háár aan.

Vanmorgen had ik me haar gewassen en ging na het douchen haar uit bed halen. Komt ze lekker knuffelen en ziet mn natte haren. Strijkt ze door me haren. Mama? Ja schat... Mama mooie haren....
Heerlijk wakker worden...
Vooral ook omdat ze erg uitprobeerd en ze gister vééél op de gang heeft gezeten en vandaag ook weer lekker dreint....
Doet een mens goed!

Renske was vorige week erg blij met het mooie weer. Op donderdag past mijn vader op en was ze met opa lekker in de speeltuin aan het schommelen. Toen er een mevrouw langs liep riep ze hard: Hee meisje, even lekker schommelen!
De mevrouw moest hard lachen en opa ook.

nathalia heeft oo kvan die ontzettende leuke uitspraken.

gisteren, zat ik achter de computer, komt ze naar me toe, steekt haar wijsvinger op:
mama, dat mag niet hoor!!! zegt ze hahahahaha.
ik deed niks hahaha

ook gisteren:

roept ze keihard ooooooooooooohhhhhh en lach helemaal in een deuk.
dus ik zeg; wat doe je nou???
roept ze heel hard: thalia poepie laten!!! lach ze helemaal in een scheur hahahaha en ik dus ook.

net was mijn broer op bezoek. hij had nathalia wakker gemaakt en ze gingen naar beneden.
hij ging haar kietelen.
zegt ze: ome anthony mij kietelen, terwijl ze heel hard moest lachen hahahaha.

gisteren ging ze even vertellen dat ze kuikentjes op school had.
dus ik dacht: zal wel goed zijn.
ging ik haar vanochtend naar school brengen, pakt ze mn hand vast: mama kuikentjes kijken.
en warempel: hebben ze dus echte kuikentjes in een bak staan hahahaha.

op dit moment zit ze de dagen te zingen en te roepen: pataaaaaat waar ben je nou????
we eten patatjes vandaag, maar ze denkt geloof ik dat mama het gaar kan blazen hahahaha.

ze is echt t zonnetje in huis, van haar wordt ik vrolijk.
ondanks dat ze ook van een engeltje in een bengeltje is veranderd, want de peuterpubertijd is hier ook echt begonnen hahahaha.

liefs, do

nathalia heeft oo kvan die ontzettende leuke uitspraken.

gisteren, zat ik achter de computer, komt ze naar me toe, steekt haar wijsvinger op:
mama, dat mag niet hoor!!! zegt ze hahahahaha.
ik deed niks hahaha

ook gisteren:

roept ze keihard ooooooooooooohhhhhh en lach helemaal in een deuk.
dus ik zeg; wat doe je nou???
roept ze heel hard: thalia poepie laten!!! lach ze helemaal in een scheur hahahaha en ik dus ook.

net was mijn broer op bezoek. hij had nathalia wakker gemaakt en ze gingen naar beneden.
hij ging haar kietelen.
zegt ze: ome anthony mij kietelen, terwijl ze heel hard moest lachen hahahaha.

gisteren ging ze even vertellen dat ze kuikentjes op school had.
dus ik dacht: zal wel goed zijn.
ging ik haar vanochtend naar school brengen, pakt ze mn hand vast: mama kuikentjes kijken.
en warempel: hebben ze dus echte kuikentjes in een bak staan hahahaha.

op dit moment zit ze de dagen te zingen en te roepen: pataaaaaat waar ben je nou????
we eten patatjes vandaag, maar ze denkt geloof ik dat mama het gaar kan blazen hahahaha.

ze is echt t zonnetje in huis, van haar wordt ik vrolijk.
ondanks dat ze ook van een engeltje in een bengeltje is veranderd, want de peuterpubertijd is hier ook echt begonnen hahahaha.

liefs, do

Pfff, plaats hij mn reactie weer niet..(ga niet nog een x doen, wacht wel ff of hij hem zo nog plaats,,haha)
Maar hier ook een echte wijsneus ja!!
@sophie, Wat is een kapoentje???

Gr MJ

Haha MJ kapoentje is rotterdams voor lieveheersbeestje. :D
Myrthe noemt ze ook kapoentje tot grote ergenis van haar (brabantse) papa!
Papa: Nee Myrthe dat is een lieveheersbeestje. Myrthe: Neeeeeeeeeee Kapoentje!
Zo zie je maar weer naar wie ze het beste luistert ahum....

Papa liet een boer vanavond. Myrthe: Paldon (pardon)

Terug
Bovenaan