grappige, ondeugende en lachwekkende kids

karlijn is ook zo'lekker ding met d'r uitspraken

vroeg vanochtend aan d'r wat wil je eten? zegt ze pizza pizza halen

van de week een x : ik was met haar boven om haar in bed te leggen vergeet ze haar knuffeltje mee te nemen dus ik zeg ga maar halen
gaat ze bij de trap staan roept ze heel hard : pappaaaa neentje pakken!!!! ( neentje is dr knuffeltje )

liefs maurilla

karlijn is ook zo'lekker ding met d'r uitspraken

vroeg vanochtend aan d'r wat wil je eten? zegt ze pizza pizza halen

van de week een x : ik was met haar boven om haar in bed te leggen vergeet ze haar knuffeltje mee te nemen dus ik zeg ga maar halen
gaat ze bij de trap staan roept ze heel hard : pappaaaa neentje pakken!!!! ( neentje is dr knuffeltje )

liefs maurilla

Hahaha, ja leuk om te lezen.
Wij gingen met MInoux naar buiten. Minoux staat met jas en schoenen aan al klaar bij de voordeur.
Wij (man en ik) staan nog half in de woonkamer/gang....
Roept Minoux: jongens, kom nou.
Hihi, waar heeft ze dat nu weer gehoord?

Haha, wat een grappig kids!!
Er schiet mij op dit moment even niks te binnen, niet dat ze nooit grappig is hoor;)
Alleen deze. Als ik weg ga zegt ze altijd, Dag, dag mama. Laatst zei ze alleen Dag, dag. Toen zei ik: Dag dag wie? zegt zij heel flauw; Dag, dag wiiieee!!!!
Laatst stak opa de tong naar haar uit, zegt ze; Gekke opa!!! Had ze nog nooit eerder gezegd dus was wel grappig....

Groetjes,

Haha, wat een grappig kids!!
Er schiet mij op dit moment even niks te binnen, niet dat ze nooit grappig is hoor;)
Alleen deze. Als ik weg ga zegt ze altijd, Dag, dag mama. Laatst zei ze alleen Dag, dag. Toen zei ik: Dag dag wie? zegt zij heel flauw; Dag, dag wiiieee!!!!
Laatst stak opa de tong naar haar uit, zegt ze; Gekke opa!!! Had ze nog nooit eerder gezegd dus was wel grappig....

Groetjes,

oooow ja, ik weet er nog een...
Wij in een flatgebouw..richting eerste verdieping.
Minoux wil graag met de trap, prima.
Komt er een man rond de 40 aanlopen en die wil met de lift, dus staat daar te wachten.
Minoux merkt dat, draait zich om en zegt...
meneer lift.
Waarop die meneer zegt...ja ik ben een oude meneer, dus ik ga met de lift.
Zegt Minoux: ouwe meneer....
Hahha, gelukkig zei ze het niet uit zichzelf. Heb die meneer "gewaarschuwd" dat hij op z'n woorden moet letten, want Minoux is net een papagaai momenteel.
Groetjesss, Bianca

Haha wat een schatjes zeg!

Laatst gingen we een eindje fietsen in het natuurgebied bij ons achter. Daar lopen koeien los. Schotse hooglanders, die koeien met lange bruine haren en grote horens. Dus ik zeg tegen Jasmijn dat we even naar de koeien gaan kijken. Daar aangekomen ziet ze de koeien en zegt: "koe jas aan" Haha! Normaal zijn koeien natuurlijk zwart wit met korte haren! Hahaha!

Jasmijn vraagt vaak: "Mama! Ben je?" (waar ben je?)
Ook als ik gewoon naast haar sta of als ik achter de kinderwagen loop. in dat laatste geval antwoord ik: hier.... achter je" Tegenwoordig zegt ze: "mama! Ben je? ..... atteje! (achter je) Haha!

Als ze een boertje laat zegt ze: "Panoe" (pardon)

Als er iemand niest zegt ze: "Hondheid" (gezondheid)

Haar neefje Richano (ze zegt Jano) is een halfbloedje. (de zus van mijn man is zijn moeder en hij heeft een antiliaanse vader). Fietste er laatst een klein donker jongetje voorbij zegt ze: "Jano!"

Jasmijn noemt een vogel "tiet" (komt van twiet, twiet) tegenwoordig begint ze veel dingen in meervoud te zeggen...... ja je raad het al..... meerdere vogels noemt ze dus: "tieten".

X

De middelste gaat altijd met de schoolbus, nou zetten ik hem vanochtend er weer op, zegt de jongste; ikke ook sjool, ikke bus mee,,haha

Nee schatje jij moet nog een tijdje bij mama blijven,, gaat hij ze staan uitzwaaien dag bus, dag broer, dag tom, dag cathy,,,hahaha

Terug
Bovenaan