Grappige uitspraken/ acties

Ow ja, ik weet er ook een..
We waren pas op visite....
Ik vraag daar aan Minoux...heb je dorst?
Waarom mijn broer tegen haar zegt:
Heb je dorst? Dan moet je naar Hansje Worst, die heeft een hondje....
En wat doet die? (vraagt hij)
Waarop Minoux zegt:
Waf waf.
Whoehaha. Wij moesten er erg om lachen.

Lenthe's lachwekkendste uitspraak:....
Hoe denken jullie dat Lenthe een ventilator noemt...
Een lenthe-lator!!!!
Lag helemaal dubbel, en krijg het er dus ook iet meer in dat dat ding wat rond draait aan 't plafond een VENTI-lator is!!!

Groetjes Roos.

Haha, echt grappig zijn die kinderen, ik vond die mobiele telefoon idd erg leuk en de lenthe lator, lijkt ook wel wat op ventilator toch??
Hier hebben we ook een echte grapjas, vind het alleen vaak moeilijk om het te bedenken als ik achter de pc zit..
Hij zingt tegenwoordig aan 1stuk door, maar hup holland hup is een favoriet; hup hieand hup, late leeuwiet inne hempie staan hup hieand hup,, komt er zo schattig uit.
Van de week kwam ik de woonkamer in zat de jongste te oefenen hoe hij moest huilen; uhuhuhu eeeee, die geluiden die ze maken als het nep is, zo grappig.

Gr MJ

Renske was bij de verloskundige echt boos dat ze niet bij haar wilde luisteren op haar buik. Zij heeft ook een baby in haar buik!

Grappige uitspraken van onze peuters!

Als onze dochter iets wil hebben (en verwacht het niet te krijgen), vraagt ze 'snoepje! heb ik nodig'.
Laatste tijd komt ze ook regelmatig naar binnen om bijvoorbeeld om een zakje chips(gisteren was het weer meloen) te vragen, omdat de buurkinderen het ook hebben. Ik moet nog eens checken of het echt zo is of dat ze iets verzint en dan doet alsof de buurkinderen het ook hebben.

O ja, vanmiddag zaten we buiten te eten. Ze heeft er een handje van om het beleg van haar brood te eten en de rest te laten staan.... zucht.... nu at ze de aardbeien van haar brood en gooide het brood op de grond: 'voor merels'.

Oh, wat leuk om te lezen, wat een hoop grapjassen zitten er tussen, zwijmel zwijmel.
Leah zegt ook zo vaak: 'Nee hoor, grapje!', klinkt erg schattig. En als ze wil dat er iemand aan de kant gaat, zegt ze: 'Aan de langs!' (leuke combi van Aan de kant en Ik wil er langs).
Zojuist onweerde het hier flink (met een halve windhoos erbij, jeetje!) en dan hoor je ook 'Oh, lampjes in de lucht gaan aan' :)

En trouwens, Irene, Leah vindt het liedje Mama se wél erg geslaagd. Gaat spontaan dansen en zingen 'mama saka bumba'....... :)

Laura noemt zichzelf Laula, want ja, die r he...

Laula magge niet niet doen! zegt ze maar ook: Mag blel (wel).
Als Annemiek fruithapje eet zet Laura: Lekker Miek? met een scheef hoofdje vlakbij Annemiek's gezicht.
Zonnebrand heet hier smeer,"Laula ook meer?" en steekt dan haar armpje uit.

Terug
Bovenaan