Gratis echo!!

Ik ben met 23 weken in Bilthoven geweest. Ik had 2 'beginners' en daardoor hebben we weinig kunnen zien. Ukkie lag er ook niet echt klaar voor, dus dat werkte ook niet mee. Voor mij persoonlijk viel het dus iets tegen.
Een vriendin van mij is ook geweest en die had een hele leuke vrouw die ook heel veel vertelde en duidelijk al watr verder in de opleiding was. Het zal er dus vanaf hangen, maar het absoluut het proberen waard!
Groetjes, Patricia
34w5d

Ik vond het echt verschrikkelijk in Bilthoven.. zou het niemand aanraden.. een vrouw die wat onduidelijk zit te mompelen. Ze kan iets niet goed zien, roept 2 anderen erbij en ze beginnen keihard in mijn buik te duwen om het voor elkaar te krijgen. Ik dacht echt: ze prikken mijn baarmoeder lek... Nee ik leen me niet meer voor proefkonijn, wat een drama.... was 24 weken toen ik ben geweest.

Hilde, bedankt voor je tip!!

Ben afgelopen woensdag in Bilthoven geweest, geweldig, kon 1,5 uur kijken naar de baby. De verloskundigen moeten over 2 maanden examen doen en ze zijn ontzettend enthousiast als ze iets moois op de echo zien, ze leggen alles duidelijk uit over wat ze zien, zodat je t zelf ook ziet. We kregen maar liefst 5 foto's mee.   Het is echt een aanrader voor iedereen. Doen!!.

Karien

Terug
Bovenaan