Gratis Geboortekaartjes

<p class="p1">Hoi iedereen,</p><p class="p2"> </p><p class="p1">Mijn naam is Anouk,</p><p class="p2"> </p><p class="p1">Ik ben pas afgestudeerd als grafisch vormgever, en wil op korte termijn mijn eigen bedrijf gaan beginnen in Trouw en geboortekaarten.</p><p class="p2"> </p><p class="p1">Omdat ik nog maar een heel klein portfolio hierin heb, en deze niet online mag tonen ivm stages. Wil ik graag een eigen portfolio opbouwen.<span class="Apple-converted-space"> </span></p><p class="p2"> </p><p class="p1">Nu wil ik geboortekaartjes aan gaan bieden tegen alleen de drukkosten. Voor het ontwerp betaal je dan niks. Zo blijft het voor jullie goedkoop, en kan ik een portfolio opbouwen!<span class="Apple-converted-space"> </span></p><p class="p2"> </p><p class="p1">Ik hoor graag van je!</p>
 
Hallo, 
 
Ik ben wel geïnteresseerd, heb je meer informatie voor mij?
Wat zijn de drukkosten? Hoe gaat het in z'n werk? Ik ben uitgerekend in December en weet niet wat het gaat worden.
Kan je me eventueel mailen: caroline_kasius@hotmail.com
 
 
Hallo, 
 
Ik ben wel geïnteresseerd, heb je meer informatie voor mij?
Wat zijn de drukkosten? Hoe gaat het in z'n werk? Ik ben uitgerekend in December en weet niet wat het gaat worden.
Kan je me eventueel mailen: caroline_kasius@hotmail.com
 
 
Hoi,
Ik heb ook wel interesse, ook in december uitgerekend en krijgen ons 2 kindje (2e zoon).
We weten ongeveer wat we willen, maar nog niet gevonden op internet.
Wat zijn de druk kosten?
Je kunt me mailen via: wtedriessen@gmail.com
 
Gr Wendy
 
Ik ben ook heel beniewd. 
Ik ben uiterekend in feb 2019
we weten rond 23 aug of we een zoontje of dochter krijgen
 
ik zou ook wel extra info willen.  We hebben max 50 nodig. Dus ben heel benieuwd naar de kosten. 
 
Mijn mail is. 
missymaris1985@hotmail.nl
 
Hoi hoi,
 
wat leuk zeg! Ik ben ook wel geïnteresseerd. Wij verwachten 13 november ons 1e kindje, een zoontje. 
Mijn mail is marloes_zwieber@hotmail.com
 
liefs Marloes
 
Terug
Bovenaan