Gratis Geboortekaartjes

Hoi Anouk,
Wat leuk dat je dat hier aanbied! Lijkt me zeker een goede mogelijkheid om je portfolio uit te breiden.
Zelf ben ik pas net zwanger van de eerste, volgend jaar een geregistreerd partnerschap en ooit maken we daar nog wen mooie bruiloft van. Ik heb zelf de hobby om kaarten te maken. Ik borduur graag, maar babykaartjes en trouwkaartjes wordt voor mij een iets te hoge oplage. 
Ik ben heel benieuwd naar welke stijl je aan kan bieden dus je mag me altijd meer informatie sturen over geboorte- en/of trouwkaarten. 
Mailadres: kim_janssen25@hotmail.com
 
[quote quote=10105604]Hoi Anouk, Wat leuk dat je dat hier aanbied! Lijkt me zeker een goede mogelijkheid om je portfolio uit te breiden. Zelf ben ik pas net zwanger van de eerste, volgend jaar een geregistreerd partnerschap en ooit maken we daar nog wen mooie bruiloft van. Ik heb zelf de hobby om kaarten te maken. Ik borduur graag, maar babykaartjes en trouwkaartjes wordt voor mij een iets te hoge oplage. Ik ben heel benieuwd naar welke stijl je aan kan bieden dus je mag me altijd meer informatie sturen over geboorte- en/of trouwkaarten. Mailadres: kim_janssen25@hotmail.com[/quote]
Hi Kim,
Ik zie je reactie nu pas! Ik sta er nog steeds voor open, en heb je een mailtje gestuurd!
 
Hoi Anouk,
Ik heb ook interesse in verdere informatie. 
Ik ben half maart 2019 uitgerekend en zou graag verder met je in contact komen. Mijn mailadres is smarissen@hotmail.com
Ik zie je mail tegemoet.
 
Hoi Anouk,
Ik heb ook interesse.
Ben eind feb uitgerekend.
Mijn e-mailadres is: saltnpepperchips@gmail.com
Thanks!
 
Hoi Anouk,
 
Leuk om op deze manier je portfolio op te bouwen!
Ik heb wel interesse en ben benieuwd naar jouw stijl.
Ik ben half april uitgerekend.
 
Mijn emailadres is Sabamx5@hotmail.com
groet,
Noor
 
Terug
Bovenaan