gratis kado doos?

hoi meiden,

hebben jullie je al aangemeld voor de gratis kado dozen die je kunt krijgen bij prenatal, etos, kruidvat??
ik heb het net gedaan en vroeg me af of er nog meer winkels zijn die dat doen?!

toch leuk he al die gratis spulletjes..
helemaal omdat wij een tweeling verwachten!

liefs zonnetje

Hoi Zonnetje!

Ik heb het ook al gedaan :)
Het is heel leuk! Sommige dingen vallen ook wel tegen maar alleen al zo'n doos ophalen voelt zoo zwanger en verwent! Weet ik nog van de vorige keer ;-)

Kijk maar eens op: www.mybb.nl
Heel veel meer ;-)

Ja! de etos doos is al binnen (ben 20w2d) en de kruidvat komt pas erg laat bij 34 weken zei de kruidvat mevrouw.. De rest vraag ik niet aan.. heb geen prenatal in de buurt en babydump ook niet in de buurt.

hoi,
zet je alleen schrap want rond je 6de week wordt je gek gebeld met aanbiedingen.
iemand langs komen,pensioenfonds,spaarplannen.bla bla.
vorige keer ging ik toch verhuizen heb ik me oude telefoon nr opgegeven heb toen geen las van gehad
gr marjan

hoi

leuk he al die dingen aanvragen!
ik heb gelukkig nog geen last gehad van mensen die bellen over spaarplan bla bla..misschien komt dat nu omdat ik die dozen heb aangevraagd.ben bijna 14 weken en dacht oh ja dat kan ik ook doen!

bedankt voor de tip mamanataz!

liefs

Wel aangevraagd hoor!
Die van de Etos is binnen, die is wel leuk!
Wat zwitsal dingen, fles, speen, tutlap etc.

Kruidvat komt idd heeel erg laat en babydump-doos is de moeite niet waard.

Ik heb die van Etos ook al binnen, inderdaad een leuke doos.
Die van de Kruidvat doe ik geen moeite voor want dat was de vorige keer echt de moeite niet waard.
Prenatal is wel de moeite waard. En als ie geboren is doe ik ook een geboortekaartje naar de Plus supermarkt daar krijg je echt een super pakket (tenminste de vorige keer)!
Hoezo hebberig!?!!?

Groetjes Dana

Terug
Bovenaan